Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Pasażerowie PKP Intercity coraz chętniej kupują bilety przez Internet

Aktualizacja: 2015-03-05, 13:36 (1)
Opublikowano: 2015-03-05, 13:36

W styczniu i lutym 85% więcej pasażerów, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kupiło bilet online. Najwięcej transakcji zrealizowano na przejazdy pociągami Express InterCity Premium.

Choć nadal głównym kanałem sprzedaży biletów kolejowych są kasy na dworcach, to liczba podróżnych, którzy kupują bilety przez Internet systematycznie rośnie. Najczęściej transakcje dotyczą przejazdów nowymi pociągami Pendolino.

Podróżni coraz chętniej korzystają z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Porównując wyniki rok do roku widzimy aż 85% wzrost transakcji online – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

Podróżni mogą w prosty sposób kupować bilety przez Internet na przejazdy pociągami kategorii EIP, EIC, IC i TLK korzystając z systemu płatności dostarczanego przez PayU. Wszystkie transakcje opłacane szybkim e-przelewem za pośrednictwem PayU są potwierdzanie w czasie rzeczywistym i gwarantują natychmiastowe otrzymanie zakupionego biletu.

Każdego dnia procesujemy ogromne liczby transakcji i zapewniamy podróżującym z PKP Intercity stałą możliwość zakupu biletu online. System transakcyjny gwarantuje ponadto pasażerom całkowite bezpieczeństwo i jest objęty całodobowym monitoringiem, podobnie jak system informatyczny, który przetwarza dane – mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU w Polsce.

Wzrost transakcji internetowych wynika z rosnącego zaufania konsumentów do zakupów online. Zakupić bilet można teraz w dowolnym momencie i miejscu, a sam proces płatności jest prosty i szybki.

Aktualnie 13 mln internautów dokonuje już transakcji w internecie. Chcemy kupować szybko i bezpiecznie. Korzystanie z płatności internetowych jest coraz popularniejsze i łatwiejsze. Na rynku ciągle pojawiają się nowe rozwiązania płatnicze, które przedsiębiorcy dostosowują do potrzeb coraz bardziej wymagającego e-konsumenta – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izba Gospodarki Elektronicznej.