Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wyniki badania satysfakcji klienta PKP Intercity

Aktualizacja: 2017-05-10, 13:38 (1)
Opublikowano: 2017-05-10, 13:14

Pasażerowie ocenili podróże pociągami PKP Intercity na 5,8 w skali siedmiostopniowej. Najwyższą notę otrzymały pociągi Express InterCity Premium - Pendolino. Blisko 85 procent podróżnych dobrze ocenia pracę drużyn konduktorskich a 8 na 10 pasażerów chwali Strefy Ciszy. Badania satysfakcji prowadzone są cyklicznie przez Grupę PKP. Ostatnia edycja odbyła się pod koniec 2016 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 pasażerów z całej Polski.