Infolinia PKP Intercity

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach PKP Intercity.

Infolinia dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych

Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy „PKP Intercity” S.A.

Infolinia dla abonentów sieci zagranicznych i dla połączeń zagranicznych.

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Numery dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

Napisz do nas

W toku rozpatrywania wniosku możesz zostać poproszony o uzupełnienie dokumentów o oryginały biletów oraz poświadczone kopie dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia (np. legitymacja).

Więcej informacji o zasadach składania reklamacji oraz o wezwaniach do zapłaty za brak ważnego biletu na przejazd znajdziesz tutaj.

Jak mogę odblokować połączenia na numer 703 200 200?

Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój własny numer (czyli samodzielnie opłacasz za niego abonament) skontaktuj się z infolinią Twojego Operatora w celu odblokowania realizacji połączeń na numery 703. Możesz też skorzystać z aplikacji mobilnych lub strony www Operatora.

Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój numer służbowy (czyli to Twój pracodawca opłaca abonament) to skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za telefony w celu odblokowania połączeń z numerami 703.

0