Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Centrum Obsługi Klienta

Aktualizacja: 2024-05-16, 12:18 (12)
Opublikowano: 2014-09-16, 11:32

Nasze Centra Obsługi Klienta to miejsca, które stworzyliśmy z myślą o kompleksowej obsłudze podróżnych. Gdzie je znajdziesz? Dlaczego warto tu wstąpić? Sprawdź najnowsze informacje.

W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności możesz dokonać gotówką, kartą płatniczą (systemy VISA i MASTERCARD) i BLIKIEM. W Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia wsparcia w podróży koleją osobom z niepełnosprawnościami i osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. 

Nasze Centra Obsługi Klienta mieszczą się aktualnie w następujących lokalizacjach (stan na 31.07.2023 r.):

  • Dworzec Gdańsk Główny (ul. Podwale Grodzkie 2, 80-895 Gdańsk)
  • Dworzec Katowice (Pl. Marii i Lecha Kaczyńskich 2, 40-098 Katowice),
  • Dworzec Kraków Główny (ul. Pawia 5A, 31-154 Kraków),
  • Dworzec Warszawa Centralna (Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa)
  • Warszawa Zachodnia - Budynek West Station (Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa),
  • Dworzec Wrocław Główny (ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław).

Godziny otwarcia Centrów Obsługi Klienta znajdziesz w wyszukiwarce kas.

W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA, MASTERCARD i American Express). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej.