Centrum Obsługi Klienta
Nasze Centra Obsługi Klienta to miejsca, które stworzyliśmy z myślą o kompleksowej obsłudze podróżnych. Gdzie je znajdziesz? Dlaczego warto tu wstąpić? Sprawdź najnowsze informacje.
W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności możesz dokonać gotówką, kartą płatniczą (systemy VISA i MASTERCARD) i BLIKIEM. W Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia wsparcia w podróży koleją osobom z niepełnosprawnościami i osobom o ograniczonej możliwości poruszania się.
Nasze Centra Obsługi Klienta mieszczą się aktualnie w następujących lokalizacjach (stan na 31.07.2023 r.):
- Dworzec Gdańsk Główny (ul. Podwale Grodzkie 2, 80-895 Gdańsk)
- Dworzec Katowice (Pl. Marii i Lecha Kaczyńskich 2, 40-098 Katowice),
- Dworzec Kraków Główny (ul. Pawia 5A, 31-154 Kraków),
- Dworzec Warszawa Centralna (Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa)
- Warszawa Zachodnia - Budynek West Station (Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa),
- Dworzec Wrocław Główny (ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław).
Godziny otwarcia Centrów Obsługi Klienta znajdziesz w wyszukiwarce kas.
W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA, MASTERCARD i American Express). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej.