Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zasady zgłoszenia wsparcia

Aktualizacja: 2024-10-17, 18:17 (7)
Opublikowano: 2023-06-02, 17:03

Potrzebę zapewnienia pomocy w podróży prosimy zgłaszać z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

Jak zgłosić, że potrzebujesz naszego wsparcia?

Kiedy planujesz podróż, sprawdź czy interesujące Cię dworce i perony są dostępne dla osób poruszających się na wózkach i osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Możesz to sprawdzić w Internecie na podstronach dotyczących:

  • dworców - tutaj,
  • stacji - tutaj (wybierz nazwę stacji, a następnie przycisk Symbol stacji przystosowanej do osób poruszających się na wózku).

Abyśmy mogli Cię wesprzeć:

  • zgłoś się do nas co najmniej 24 godzin przed planowanym wyjazdem,
  • powiadom nas, jakiej formy wsparcia potrzebujesz.

Jeśli tego nie zrobisz, nie możemy zagwarantować, że uda się nam zapewnić Ci komfortowy i bezpieczny przejazd naszym pociągiem. Postaramy się jednak zrobić wszystko, aby tak było.

Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia:

Jeśli wypełnisz formularz, a my otrzymamy Twoje zgłoszenie, wyślemy Ci jego numer. Dopiero później skontaktujemy się z Tobą także po to, aby poinformować Cię, w jakim zakresie możemy Cię wesprzeć.

Jeśli planujesz podróż z przesiadką, spróbuj wybrać takie połączenie, w którym czas na przesiadkę to co najmniej 30 minut.