Zasady zgłoszenia wsparcia
Potrzebę zapewnienia pomocy w podróży prosimy zgłaszać z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Jak zgłosić, że potrzebujesz naszego wsparcia?
Kiedy planujesz podróż, sprawdź czy interesujące Cię dworce i perony są dostępne dla osób poruszających się na wózkach i osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Możesz to sprawdzić w Internecie na podstronach dotyczących:
Abyśmy mogli Cię wesprzeć:
- zgłoś się do nas co najmniej 24 godzin przed planowanym wyjazdem,
- powiadom nas, jakiej formy wsparcia potrzebujesz.
Jeśli tego nie zrobisz, nie możemy zagwarantować, że uda się nam zapewnić Ci komfortowy i bezpieczny przejazd naszym pociągiem. Postaramy się jednak zrobić wszystko, aby tak było.
Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia:
- wypełnij i wyślij elektroniczny formularz zgłoszeniowy,
- zgłoś się do Centrum Obsługi Klienta,
- zadzwoń na Infolinię PKP Intercity pod numer:
- 42 205 45 31 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Jeśli wypełnisz formularz, a my otrzymamy Twoje zgłoszenie, wyślemy Ci jego numer. Dopiero później skontaktujemy się z Tobą także po to, aby poinformować Cię, w jakim zakresie możemy Cię wesprzeć.
Jeśli planujesz podróż z przesiadką, spróbuj wybrać takie połączenie, w którym czas na przesiadkę to co najmniej 30 minut.