Nasze Centra Obsługi Klienta to miejsca, które stworzyliśmy z myślą o kompleksowej obsłudze podróżnych. Gdzie je znajdziesz? Dlaczego warto tu wstąpić? Sprawdź najnowsze informacje.

W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA i MASTERCARD). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. 

Nasze Centra Obsługi Klienta mieszczą się aktualnie w następujących lokalizacjach (stan na 01.02.2017 r.):

  • Dworzec Gdańsk Główny (ul. Podwale Grodzkie 1, 80-895 Gdańsk),
  • Dworzec Poznań Główny (ul. Dworcowa 2, 61-801 Poznań),
  • Dworzec Wrocław Główny (ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław),
  • Dworzec Warszawa Centralna (Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa),
  • Dworzec Katowice (Pl. Szewczyka 2 40-098 Katowice),
  • Dworzec Kraków Główny (ul. Pawia 5a, 31-154 Kraków ).

Godziny otwarcia Centrów Obsługi Klienta znajdziecie Państwo w wyszukiwarce kas.

W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA, MASTERCARD i American Express). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. 

0