Zostawiłeś przez przypadek w naszym pociągu jakiś przedmiot? Nic straconego, sprawdź gdzie możesz uzyskać pomoc, aby go odzyskać.

Pracownicy obsługi pociągu regularnie i uważnie kontrolują wagony, a znalezione rzeczy przekazują do wyznaczonych punktów. Informujemy, że pozostawiony bagaż, który został odnaleziony, zgodnie z „Dziennikiem Ustaw 2015 poz.309 ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o rzeczach znalezionych” należy odebrać w ciągu 3 dni od daty zdeponowania go w wyznaczonym punkcie.

W celu ustalenia późniejszego terminu odbioru pozostawionego bagażu skontaktuj się przez upływem wskazanego powyżej terminu z wyznaczonym punktem, pod następującymi numerami telefonów:

  NUMER
TELEFONU
CZYNNE
W GODZINACH 
OBSŁUGIWANY
W DNIACH
ZAKŁAD CENTRALNY W WARSZAWIE 22 474 50 92,
697 044 651
7:00 - 15:00 Poniedziałek - Piątek oprócz świąt
ZAKŁAD POŁUDNIOWY W KRAKOWIE 507 613 909
9:00 - 17:00 Codziennie
ZAKŁAD PÓŁNOCNY W GDYNI 58 721 20 67 7:00 - 15:00 Poniedziałek - Piątek oprócz świąt
ZAKŁAD ZACHODNI,  WROCŁAW 786 857 854 7:00 - 15:00 Poniedziałek - Piątek oprócz świąt


Jeżeli podróżując wagonem sypialnym lub z miejscami do leżenia obsługiwanym przez konduktora WARS S.A., zostawili Państwo jakiś przedmiot, informacji na ten temat można zasięgnąć pod następującymi numerami telefonów:

WARS S.A. NUMER TELEFONU CZYNNY 
W GODZINACH
ODDZIAŁ CENTRUM W WARSZAWIE 22 473 16 90,
669 099 055
całodobowo,
7:00 - 18:00 codziennie
ODDZIAŁ POŁUDNIE W KRAKOWIE 12 393 55 88 całodobowo 
ODDZIAŁ PÓŁNOC W GDYNI 58 621 97 65 całodobowo
OODZIAŁ ZACHÓD W SZCZECINIE 91 482 35 85 7:00 - 15:00 w dni robocze


Pod wyżej wymienionymi numerami telefonów możecie Państwo również ustalić, w przypadku odnalezienia swojej własności, sposób jej odbioru.

W przypadku pozostawienia bagażu w pociągu informacje można uzyskać również pod numerem Infolinii PKP Intercity dostępnym 24 godziny na dobę.

Infolinia dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych

Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy „PKP Intercity” S.A.

Infolinia dla abonentów sieci zagranicznych i dla połączeń zagranicznych.

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Numery dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

Jak mogę odblokować połączenia na numer 703 200 200 ?

Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój własny numer (czyli samodzielnie opłacasz za niego abonament) skontaktuj się z infolinią Twojego Operatora w celu odblokowania realizacji połączeń na numery 703. Możesz też skorzystać z aplikacji mobilnych lub strony www Operatora.

Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój numer służbowy (czyli to Twój pracodawca opłaca abonament) to skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za telefony w celu odblokowania połączeń z numerami 703.

0