Odbiór zagubionego bagażu
Pracownicy obsługi pociągu regularnie i uważnie kontrolują wagony, a znalezione rzeczy przekazują do wyznaczonych punktów. Informacji o zdeponowanych rzeczach znalezionych możesz zasięgnąć pod następującymi numerami telefonów:
NUMER TELEFONU |
CZYNNE W GODZINACH |
OBSŁUGIWANY W DNIACH |
|
ZAKŁAD CENTRALNY W WARSZAWIE | 22 474 50 92, 697 044 651 |
7:00 - 15:00 | Poniedziałek - Piątek oprócz świąt |
ZAKŁAD POŁUDNIOWY W KRAKOWIE | 507 613 909 |
7:30 - 15:00 | Poniedziałek - Piątek oprócz świąt |
ZAKŁAD PÓŁNOCNY W GDYNI | 58 721 20 67 | 7:00 - 15:00 | Poniedziałek - Piątek oprócz świąt |
ZAKŁAD ZACHODNI W WROCŁAWIU | 71 717 11 10 | 6:30 - 14:30 | Poniedziałek - Piątek oprócz świąt |
Jeżeli podróżując wagonem sypialnym lub z miejscami do leżenia obsługiwanym przez konduktora WARS S.A., zostawili Państwo jakiś przedmiot, informacji na ten temat można zasięgnąć pod następującymi numerami telefonów:
WARS S.A. | NUMER TELEFONU | CZYNNY W GODZINACH |
ODDZIAŁ CENTRUM W WARSZAWIE | 22 473 16 90, 669 099 055 |
całodobowo, 7:00 - 18:00 codziennie |
ODDZIAŁ POŁUDNIE W KRAKOWIE | 12 393 55 88 | całodobowo |
ODDZIAŁ PÓŁNOC W GDYNI | 58 621 97 65 | całodobowo |
OODZIAŁ ZACHÓD W SZCZECINIE | 91 482 35 85 | 7:00 - 15:00 w dni robocze |
Pod wyżej wymienionymi numerami telefonów możecie Państwo również ustalić, w przypadku odnalezienia swojej własności, sposób jej odbioru.
W przypadku pozostawienia bagażu w pociągu informacje można uzyskać również pod numerem Infolinii PKP Intercity dostępnym 24 godziny na dobę.
Infolinia dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych
Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy „PKP Intercity” S.A.
Infolinia dla abonentów sieci zagranicznych i dla połączeń zagranicznych.
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Numery dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój własny numer (czyli samodzielnie opłacasz za niego abonament) skontaktuj się z infolinią Twojego Operatora w celu odblokowania realizacji połączeń na numery 703. Możesz też skorzystać z aplikacji mobilnych lub strony www Operatora.
Jeżeli próbujesz połączyć się z Infolinią IC, a numer z którego dzwonisz to Twój numer służbowy (czyli to Twój pracodawca opłaca abonament) to skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za telefony w celu odblokowania połączeń z numerami 703.