Co jest podstawą do złożenia reklamacji od otrzymanego wezwania do zapłaty?

Podróżny albo osoba uprawniona może złożyć do Spółki „PKP Intercity” S.A. reklamację, gdy nie zgadza się z treścią otrzymanego wezwania do zapłaty i może udowodnić, że posiadał ważny w dniu przejazdu dokument przewozu (bilet) lub ważny dokument poświadczający uprawnienie do  przejazdu bezpłatnego lub ulgowego.

W jaki sposób złożyć reklamację od otrzymanego wezwania do zapłaty i co powinna ona zawierać?

Reklamacja powinna zawierać:

  1. nazwę i adres przewoźnika;
  2. imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) składającego reklamację;
  3. serię i numer wystawionego wezwania do zapłaty (w przypadku reklamacji dotyczącej więcej niż jednego wezwania należy wskazać numer i serię każdego z wystawionych wezwań);
  4. uzasadnienie roszczenia;
  5. kwotę roszczenia oddzielnie dla każdego dokumentu przewozu/wezwania do zapłaty;
  6. adres właściwy do wypłaty uznanego roszczenia lub numer konta bankowego (do przelewów międzynarodowych konieczne jest podanie pełnej nazwy i adresu banku, międzynarodowy numer rachunku bankowego w formacie IBAN wraz z numerem SWIFT/BIC); dla ułatwienia i przyśpieszenia przekazania należności wynikającej z pozytywnego rozpatrzenia sprawy, zachęcamy do podawania w reklamacji nazwy banku i numeru rachunku bankowego;
  7. podpis osoby uprawnionej do wniesienia reklamacji.

Do reklamacji powinny być także dołączone, odpowiednio do przedmiotu roszczenia, kopie dokumentów zawarcia umowy przewozu, w przypadku biletów internetowych należy wskazać numer dokumentu przewozu, a ponadto mogą zostać załączone również kopie innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia, w tym poświadczających uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.

Do reklamacji dotyczącej umorzenia wskazanych w wezwaniu do zapłaty opłat taryfowych  i opłaty dodatkowej wynikającej z rozporządzenia MI z dnia 20 stycznia 2005 r., w przypadku udokumentowania przez Podróżnego w terminie 7 dni od daty przejazdu, uprawnień do bezpłatnego lub ulgowego przejazdu albo wykazania posiadania ważnego dokumentu przewozu na dany przejazd należy dołączyć dowód wniesienia opłaty manipulacyjnej, na konto wskazane w wezwaniu do zapłaty (indywidualny rachunek bankowy wskazany na wezwaniu [dla wezwań z serią IB] lub 20 1140 1010 0000 2606 8600 1013 [dla wezwań z serią IC lub innej]), w tytule wpłaty należy podać serie oraz numery otrzymanych wezwań do zapłaty.

Kopie dokumentów poświadczających uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów załączane do reklamacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia tego może dokonać osoba obsługująca Podróżnych w dowolnym punkcie obsługi klienta, notariusz lub wystawca dokumentu.

W przypadku, gdy Podróżny z powodu kradzieży nie posiada zarówno dokumentu poświadczającego uprawnienie do ulgowego bądź bezpłatnego przejazdu, jak i dokumentu stwierdzającego tożsamość  dopuszcza się możliwość złożenia reklamacji na podstawie odpowiedniego zaświadczenia o posiadaniu uprawnienia (np. ucznia, studenta itp.), pod warunkiem dołączenia zaświadczenia (wydanego przez uprawniony organ), o zgłoszeniu kradzieży ww. dokumentów w dniu przejazdu lub w innym terminie uniemożliwiającym wydanie nowych dokumentów.

Jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, przewoźnik może, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej wpływu, wezwać uprawnionego albo podróżnego, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia wezwania, do przekazania oryginałów lub poświadczonych kopii dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu lub innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia, w tym poświadczających uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów. Wezwanie zawiera pouczenie, że nieprzekazanie dokumentów w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.  

Jeżeli reklamacja od otrzymanego wezwania do zapłaty nie spełnia warunków, o których mowa powyżej, przewoźnik prosi Klienta, aby uzupełnił dokumentację w terminie 14 dni od dnia otrzymania e-maila, bądź pisma, które o tym informuje. Nieuzupełnienie dokumentów spowoduje, że reklamacja od otrzymanego wezwania do zapłaty nie będzie rozpatrywane. Za datę wniesienia reklamacji od otrzymanego wezwania do zapłaty przyjmuje się datę otrzymania przez przewoźnika kompletnej dokumentacji tej reklamacji.

Dokumenty  wymagane w przypadku składania reklamacji od wystawionego wezwania do zapłaty w razie posiadania przez Podróżnego innego niewykorzystanego biletu.

Wezwanie do zapłaty wystawiane jest zarówno w sytuacji, w której Podróżny nie posiadał ważnego biletu w ogóle jak i w sytuacji, w której Podróżny posiadał bilet na przejazd pociągiem Spółki ale był to bilet wystawiony na inny przejazd aniżeli przejazd, za który zostało wystawione wezwanie do zapłaty. W takim przypadku istnieje możliwość zaliczenia ceny niewykorzystanego biletu (po ewentualnym potrąceniu odstępnego) na poczet wystawionego Wezwania do zapłaty i pomniejszenia pozostałej do uregulowania kwoty pod warunkiem spełnienia przez Podróżnego warunków przewidzianych dla zwrotu niewykorzystanego biletu przewidzianych w przepisach dostępnych TUTAJ

Do wniosku powinny być dołączone oryginały dokumentów przewozu, potwierdzające zawarcie umowy przewozu oraz oryginały a w przypadku biletu internetowego numer dokumentu przewozu, kopie innych dokumentów uzasadniających wniosek (w szczególności poświadczenie o rezygnacji z przejazdu).

UWAGA!!! Podstawą do uzyskania zwrotu za bilet jest dokonanie REZYGNACJI w systemie, w którym został zakupiony (e-IC, SkyCash/IC Mobile Navigator, Bilkom2) lub uzyskanie odpowiedniego POŚWIADCZENIA o rezygnacji z przejazdu z kasy/COKu w wymaganym terminie na zasadach określonych w Regulaminie Usługi. Warunki dotyczące zwrotu określają Regulaminy dostępne tutaj.

Sprawdź jak zrezygnować z biletu w systemie e-IC oraz BILKOM2.

Gdzie i w jakim terminie można złożyć reklamację od otrzymanego wezwania do zapłaty?

Reklamacje dotyczące wezwań do zapłaty – mogą być składane w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę doręczenia przewoźnikowi kompletu dokumentów.

Reklamację złożyć można w formie pisemnej:

  1. osobiście w dowolnym punkcie obsługi klienta PKP Intercity;
  2. przesyłką pocztową, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481) na adres:

    „PKP Intercity” S.A.
    Biuro Rozliczeń, Reklamacji i Windykacji
    „Reklamacje”
    Aleje Jerozolimskie 142 A
    02-305 Warszawa

    oraz w formie dokumentowej za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj: formularz reklamacji do pobrania

Formularz kontaktowy

Wybierz temat Twojego pytania, doprecyzuj i podaj dane kontaktowe a pozwoli to na szybkie i precyzyjne udzielenie odpowiedzi przez naszych konsultantów.

komunikacja krajowa
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

komunikacja międzynarodowa
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

zakup biletów
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

strona internetowa intercity.pl
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

faktury do transakcji internetowych
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

jakość naszych usług
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

aplikacja IC Navigator
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

inne
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z przesłanym wnioskiem jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści wniosku. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 15 miesięcy, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczym właściwym dla ochrony danych osobowych.

Formularz zgłoszeniowy

Wybierz temat zgłoszenia, doprecyzuj i podaj dane kontaktowe przyśpieszy to obsługę. Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy wniosku o zwrot za bilet zakupiony w kasie, u konduktora lub w biletomacie konieczne jest przesłanie jego oryginału. Sprawdź co powinien zawierać formularz zgłoszeniowy.

UWAGA !!! FORMULARZ NIE SŁUŻY DO SKŁADANIA REZYGNACJI Z BILETÓW.
Rezygnacji należy dokonać w systemie eIC oraz w przypadku biletów, do których nie wystawiono faktur VAT - skorzystać z opcji ‘zwrotu’ środków lub załączyć odpowiednie poświadczenie o dokonaniu rezygnacji. Sprawdź jak zrezygnować z biletu w systemie. Wnioski dotyczące biletów, z których nie została dokonana rezygnacja w systemie będą rozpatrywane negatywnie.
zwrot niewykorzystanego biletu

Adres korespondencyjny

Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Połączenie

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

opóźnienia

Adres korespondencyjny

Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Połączenie

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

komfort podróży
Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Adres korespondencyjny

Połączenie

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

jakość obsługi
Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Adres korespondencyjny

Połączenie

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

bezpieczeństwo
Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Adres korespondencyjny

Połączenie

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

wezwanie do zapłaty/mandatu
Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.

Adres korespondencyjny

Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „PKP Intercity” S.A. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Alejach Jerozolimskich 142 A. Dodatkowo uprzejmie informujemy, że w odniesieniu do osób przekazujących swe dane osobowe w związku ze złożoną reklamacją, wnioskiem czy innym pismem, którego podstawą jest Wspólny Bilet informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe mogą być współadministrowane przez innych przewoźników biorących udział w projekcie Wspólnego Biletu.

Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu dotyczącego Wspólnego Biletu są (w nawiasie adresy mailowe Inspektorów Ochrony Danych powołanych przez Współadministratorów, od których może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzanych danych osobowych):

(i) „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa (iod@intercity.pl);
(ii) „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa (iod@p-r.com.pl);
(iii) PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia (daneosobowe@skm.pkp.pl);
(iv) „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź (iod@lka.lodzkie.pl);
(v) „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa (iod@mazowieckie.com.pl);
(vi) Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń (iodo@arriva.pl);
(vii) Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań (iod@koleje-wielkopolskie.com.pl)
(viii) „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków (iod@malopolskie.com.pl);
(ix) Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice (iodo@kolejeslaskie.com);
(x) „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica (iod@kolejedolnoslaskie.eu).

Administrator/Współadministrator danych przetwarza Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) w celu: windykacji należności (art. 33a ustawy Prawo przewozowe), przeciwdziałania zjawisku wyłudzenia przejazdów (art. 121 Kodeksu Wykroczeń), ujawniania przestępstw przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 ust. 1 Kodeksu Karnego), ujawniania przestępstw oszustwa na szkodę Spółki (art. 286 Kodeksu Karnego), rozstrzygnięcia ewentualnego procesu reklamacyjnego (§ 4 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego w zw. z art. 79 Prawa Przewozowego) oraz w celu realizacji umowy poręczenia (art. 876 Kodeksu Cywilnego), umowy o przejęcie długu (art. 519 Kodeksu Cywilnego) lub innej o podobnym skutku.

Pani/Pana dane osobowe administrator/współadministrator danych przechowuje przez okres 10 lat od dnia spłaty zadłużenia wynikającego z danego wezwania dla zabezpieczenia przed ewentualnymi roszczeniami z art. 405 lub art. 410 Kodeksu Cywilnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez administratora danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@intercity.pl albo telefonicznie w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, dzwoniąc pod numer + 48 22 4742115 (w odniesieniu do PKP Intercity S.A. – w odniesieniu do pozostałych współadministratorów szczegółowe adresy mailowe wskazane zostały powyżej).

odpowiedź otrzymana od PKP Intercity SA

Adres korespondencyjny

Wyrażam zgodę na przesłanie odpowiedzi na zgłoszenie/reklamację/wniosek o zwrot na wskazany wyżej adres mailowy.
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń
Wybierz plikZmień Usuń

Dopuszczalna wielkość pojedynczego załącznika to 5 MB

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, jest 'PKP INTERCITY' S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu z powołanym przez administratora danych, inspektorem ochrony danych tel. 22 474 21 15 adres e-mail: iod@intercity.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postepowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przekazanych w związku z złożonym zgłoszeniem: reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, którego podstawą jest Wspólny Bilet

Podane w reklamacji dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu zrealizowania przysługującego Pani/Panu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji. Współadministratorami danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z wniesioną reklamacją/skargą/ wnioskiem o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu, są:

  • „PKP INTERCITY” S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 142A, 02-305 Warszawa
  • „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Morskiej 350A, 81-002 Gdynia
  • „Łódzka Kolej Aglomeracyjna” sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź
  • „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Lubelskiej 26, 03-802 Warszawa
  • Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń
  • Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Składowej 5, 61-897 Poznań
  • „Koleje Małopolskie” Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławickiej 56/416, 30-017 Kraków
  • Koleje Śląskie Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 58, 40-074 Katowice
  • „Koleje Dolnośląskie” S.A., z siedzibą w Legnicy przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica

Informacje dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Inspektorami Ochrony Danych powołanymi przez współadministratorów danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresami e-mail:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej obsługi w związku ze zgłoszoną sprawą. Zakres danych obejmuje dane podane w treści zgłoszenia reklamacji/skargi/wniosku o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu. Podstawę prawną przetwarzania stanowi: art. 6 ust 1 lit. a i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Okres przetwarzania podanych danych osobowych wynosi 5 lat, w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych zobowiązane są do uzyskania uprzedniej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.

Przysługuje Pani/Panu wniesienie skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacje na temat możliwości rozłożenia  na raty należności wynikających z otrzymanego wezwania do zapłaty

Niezależnie od powyższego postępowania reklamacyjnego istnieje również możliwość spłaty zadłużenia w formie ratalnej. Jeżeli Podróżny chciałby opłacić wezwanie do zapłaty w systemie comiesięcznych rat, wówczas może złożyć odpowiedni wniosek korzystając z poniższego formularza:

 formularz rozłożenia na raty do pobrania

Wypełniony formularz należy przesłać listem poleconym na adres:
„PKP Intercity” S.A.
Biuro Rozliczeń, Reklamacji i Windykacji
„Wezwania do zapłaty”
Aleje Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa

bądź złożyć w:

Dla uniknięcia wątpliwości informujemy, że wniosek o wyrażenie zgody na płatność ratalną nie jest uznawany za reklamację. Ostateczna decyzja w przedmiocie zgody na płatność ratalną należy do PKP Intercity. Spółka wnioski o płatność ratalną rozpatruje bez zbędnej zwłoki w terminie do 30 dni od daty wpływu wniosku i informuje o swej decyzji osobę składającą wniosek.

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji, wniosku o zgodę na płatność ratalną i innego zgłoszenia?

Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie przy czym nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej przyjęcia.

Wnioski o wyrażenie zgody na płatność ratalną i inne zgłoszenia są rozpatrywane w kolejności ich wpływu do PKP Intercity, bez zbędnej zwłoki przy czym nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wniesienia. W usprawiedliwionych przypadkach Spółka informuje wnoszącego o terminie w jakim otrzyma odpowiedź, przy czym termin ten jest krótszy niż 3 miesiące od daty wniesienia skargi, innego zgłoszenia.

Odpowiedź jest przekazywana taką samą drogą, jaką wpłynęła, chyba że wnoszący wskaże inną drogę i adres, na który należy przesłać odpowiedź.

Na podstawie:

  1. Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalenia stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. 2006 r. Nr 38, poz. 266 z późn. zm.) źródło>>
  2. REGULAMINU PRZEWOZU OSÓB, RZECZY I ZWIERZĄT przez Spółkę PKP Intercity (RPO-IC) źródło>>
  3. Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1983, tekst jednolity) źródło>>
  4. Ogólnych warunków przewozu osób kolejami (GCC-CIV/PRR) źródło>>
0