Instrukcja obsługi serwisu e-IC w części dedykowanej dla parlamentarzystów
Opis funkcji dostępnych w serwisie e-IC w części dedykowanej dla parlamentarzystów.
- MOJE REZERWACJE MIEJSC1 – zakładka zawierająca wykaz wszystkich naszych transakcji, czyli:
- oczekujących na potwierdzenie – wykaz biletów/rezerwacji miejsc, które nie zostały potwierdzone (na przykład z uwagi na przerwanie procesu dokonywania rezerwacji miejsca/ pobierania biletu);
- pobranych – w kolumnie podglądu możemy przejrzeć szczegóły podróży; dostępny jest przycisk "Rezygnuj", którego użycie skutkuje zwrotem biletu/rezerwacji miejsca, w zakładce tej dostępne są także funkcje: wymiany, wydruku i pobrania biletu/rezerwacji miejsca; o anulowanych (w ostatnich 7 dniach).
- WYSZUKAJ POŁĄCZENIE – zakładka umożliwia wyszukanie połączenia i pobranie biletów/rezerwacji miejsc w relacjach krajowych.
- ZMIANA HASŁA – w zakładce możemy zmienić hasło dostępu do naszego konta. Nowe hasło (8-15 znaków: litery oraz cyfry). Zmiany zatwierdzamy przyciskiem 'Zapisz'. Należy jednak pamiętać, że wprowadzenie korekty w naszych danych nie powoduje modyfikacji na wcześniej wystawionych dokumentach (biletach/rezerwacjach miejsc).
- REGULAMIN – przepisy dotyczące internetowej sprzedaży biletów (e-IC).
- TARYFA PRZEWOZOWA PKP IC
- INSTRUKCJA – praktyczny przewodnik po systemie e-IC i jego funkcjach.
- FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania.
- WYLOGUJ – wylogowanie z konta Użytkownika.
1Dotyczy biletów dodatkowych na miejsca sypialne lub do leżenia oraz rezerwacje miejsc siedzących.