Porównując rok do roku, w grudniu PKP Intercity odnotowało kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby pasażerów w pociągach najwyższych kategorii, a więc EIC oraz EIP (Pendolino).

Należy pamiętać, że dopiero od połowy miesiąca zaczął obowiązywać nowy rozkład jazdy, gwarantujący znacznie lepsze czasy przejazdów na kluczowych trasach, szeroką siatkę połączeń oraz nowoczesne pociągi. Deklarowaliśmy wtedy, że kolej wróciła do gry. Już po pierwszym miesiącu nowego roku, widzimy większe zainteresowanie naszymi usługami i nowym produktem. Na bieżąco analizujemy i monitorujemy spływające dane dotyczące liczby pasażerów na poszczególnych relacjach. Będziemy elastycznie reagować i dopasowywać ofertę, tak aby była atrakcyjna dla naszych klientów. Odzyskiwanie pasażerów to proces, który dzięki pozytywnym zmianom w infrastrukturze, ofercie i taborze będzie widoczny w nadchodzących miesiącach.

0