Międzynarodowa, niezależna organizacja Superbrands przyznała certyfikaty dla najsilniejszych marek na rynku. PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże, zdobywając aż dwa tytuły: Superbrands 2016/17 oraz Created in Poland Superbrands 2016/17. Wyróżnienia przyznawane są markom, do których konsumenci mają zaufanie, doceniają ich jakość i chętnie polecają usługę czy produkt swoim znajomym i rodzinie.

Superbrands to niezależna organizacja badająca opinie konsumentów i preferencje względem marek. Od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce, porządkujemy świat marek – wyróżniamy najlepsze marki i wspieramy ich dalszy rozwój – czytamy na oficjalnej stronie internetowej organizacji. Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2016/2017 zostało zrealizowane na próbie ponad 15 tysięcy respondentów przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. O przyznaniu tytułu Superbrands decydowała, obok konsumentów, ekspercka Rada Marek. Wyróżnienia trafiają do marek, które badani konsumenci wskazują jako zaufane, doceniają ich jakość i polecają swoim bliskim. Tytuł Superbrands 2016/2017 to podkreślenie silnej pozycji PKP Intercity w branży transportowej. Przewoźnik otrzymał również wyróżnienie w kategorii Superbrands Created in Poland, które trafia do marek z polskim rodowodem.

Kolej przyciąga

Kolejowe przewozy pasażerskie cieszą się coraz większym zainteresowaniem: podróżni wybierają pociąg nie tylko w drodze na wakacje, urlop poza miastem, ale również w drodze na służbowe spotkania. Atrakcyjna oferta, nowoczesne pociągi czy dobre czasy przyjazdów pomiędzy dużymi miastami – to czynniki, które przyciągają podróżnych na pokłady pociągów PKP Intercity. W 2016 roku z usług przewoźnika skorzystało 38,5 mln klientów, czyli o 7,3 mln pasażerów więcej niż rok wcześniej. Oznacza to 24% procentowy wzrost liczby podróżnych w porównaniu do 2015 roku.

Cieszymy się, że PKP Intercity zostało wyróżnione przez konsumentów. Tytuły Superbrands potwierdzają, że Polacy coraz częściej wybierają pociąg jako ulubioną formę transportu. Ta prestiżowa nagroda motywuje do dalszych działań proklienckich – podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

W 2017 roku, oprócz realizacji nowej strategii taborowej, przewoźnik planuje skupić się na rozwoju obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta. W celu usprawnienia zakupu biletów przez internet, wdrażane będą kolejne udogodnienia m.in. możliwość zakupu biletu internetowego do Rosji i Austrii. Zakładane jest również poszerzenie oferty biletowej.

0