Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Nawet 90% więcej klientów PKP IC podczas "Happy Hours"

Opublikowano: 2015-06-05, 11:42

Po dwóch tygodniach od startu PKP Intercity podsumowało zainteresowanie promocją „Happy Hours”. 18 maja 2015 roku przewoźnik zwiększył pulę najtańszych (49 i 59 zł) biletów na pociągi Pendolino i ekspresy kursujące od poniedziałku do piątku po 19.00, przez całą sobotę i w niedzielę do godz. 13.00. Celem działań było zainteresowanie klientów połączeniami poza szczytem.

Odnotowaliśmy wzrost liczby pasażerów we wszystkich relacjach objętych promocją „Happy Hours” – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. Średni wzrost wyniósł 60%, a najwyższy, w pociągach kursujących w piątkowe wieczory, sięgnął aż 90% - dodaje Jacek Leonkiewicz.
 
Podczas dwóch weekendów obowiązywania promocji na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało kilkanaście tysięcy pasażerów więcej niż zazwyczaj. Najchętniej wybierane trasy to Kraków – Warszawa oraz Trójmiasto – Warszawa.
 
PKP Intercity odzyskuje pasażerów. Od początku 2015 roku, coraz więcej podróżnych wybiera pociągi przewoźnika. W kwietniu wzrost liczby klientów wyniósł 23% r/r. Poza promocją dotycząca eksperesów, PKP Intercity obniżyło również ceny w pociągach ekonomicznych (TLK, IC), wprowadzając „Bilet Taniomiastowy”.