Ponad 6 tysięcy pasażerów pojechało pierwszego dnia pociągami Express Intercity Premium. Na dziś PKP Intercity sprzedało ok. 61 tys. biletów na Pendolino. Pasażerowie docenili atrakcyjne czasy przejazdu i wysoki komfort w pociągu. Mimo poniedziałkowych korków na drogach i mgieł na lotniskach, pociągi EIP
jeżdżą zgodnie z rozkładem.

07:30

Kolej w nowych czasach!

Wielu podróżnych było wczoraj zaskoczonych, że ze stolicy nad morze można dotrzeć już w niecałe trzy godziny. Bezkonkurencyjna jest podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa i do Katowic natomiast po raz pierwszy w historii rejsowe pociągi pojechały 200 km/h.  

Pociągi Pendolino pokonały dotychczas ponad 10 tysięcy kilometrów. Pasażerowie kupili już ok. 61 tys. biletów na przejazdy EIP. Dziś PKP Intercity oferuje podróżnym 23 połączenia pociągami Express Intercity Premium. 

Przypominamy, że trwa konkurs #cześćpendolino. Więcej szczegółów na fanpage’u PKP Intercity -Pociąg do podróży.

Pendolino połączyły największe polskie miasta, oferując atrakcyjne czasy przejazdu oraz wyższy komfort podróży. To realna konkurencja dla samochodów, autobusów i samolotów. Pociągi Express InterCity Premium kursują między Trójmiastem, Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem. Ale nie tylko mieszkańcy największych miast będą mogli na co dzień korzystać z nowoczesnych pociągów. Na trasie Warszawa – Katowice składy zatrzymują się także we Włoszczowie oraz Sosnowcu. Jadąc ze stolicy do Wrocławia - w Częstochowie i Opolu. A w drodze z Warszawy do Gdyni – w Iławie, Malborku, Tczewie, Gdańsku i Sopocie.

Czasy przejazdu:

Warszawa – Gdańsk    2h58min

Warszawa – Wrocław   3h42min

Warszawa – Kraków    2h28min

Warszawa – Katowice  2h34min

Pendolino to pociągi na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a po ich wyczerpaniu można skorzystać ze zniżek w przedsprzedaży. Najpierw udostępniane są bilety z 30% rabatem, a następnie z 20% i 10% zniżką. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

W pociągach Express InterCity Premium do dyspozycji podróżnych są ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki, lampki oraz gniazdka elektryczne przy każdym miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Elektroniczne wyświetlacze pokazują przebieg trasy. Dostępny jest również nowoczesny system informacji pasażerskiej. Pociągi charakteryzują się niskim poziomem hałasu dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

Podczas podróży wszyscy pasażerowie otrzymują poczęstunek wliczony w cenę biletu: ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie także przekąskę. Na pokładzie pociągu znajduje się również przestrzeń barowa prowadzona przez WARS, gdzie pasażerowie mogą spróbować nowych dań.


18:15

Kraków – Gdynia najpopularniejszą trasą Pendolino

Do celu dotarło już 12 pociągów Express InterCity Premium. W popołudniowym pociągu relacji Kraków-Gdynia odnotowano stuprocentową frekwencję. Wciąż rośnie liczba pasażerów PKP Intercity.

Duże zainteresowanie pociągami Express InterCity Premium potwierdza dotychczasowa liczba pasażerów. Pociągami Express InterCity i Express InterCity Premium pojechało dziś ponad 10 tys. pasażerów – to o prawie 2 razy więcej niż w analogicznym dniu ubiegłego roku.

Do godz. 18.00 składy pokonały odległość ok. 6 tys. km. Do końca dnia dystans ten zwiększy się do ponad 10 tys. km.

Na pokładzie pociągu znajduje się przestrzeń barowa WARS. Do tej pory we wszystkich składach EIP pasażerowie zamówili blisko 200 jajecznic. Dużym powodzeniem cieszyły się również pierogi ruskie. Każdy z podróżnych otrzymał dodatkowo poczęstunek wliczony w cenę biletu - ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie również przekąskę.

Ponad połowa dzisiejszych pasażerów Pendolino kupiła bilety w super atrakcyjnej cenie – 49 zł. Po wyczerpaniu puli najtańszych biletów, podróżni mogą skorzystać ze zniżek sięgających nawet 30%. Dzięki ofercie rabatowej średnia cena biletu na EIP jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej. 

Pociągi Express InterCity Premium oferują podróżnym wyższy standard obsługi. Pasażerowie jadący Pendolino mają do dyspozycji ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki oraz lampki. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu na pokładzie pociągu jest bardzo cicho. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

Galeria zdjęć z pierwszego dnia kursowania Express InterCity Premium


16:15

Wysoka frekwencja w pociągach Pendolino

Do stacji Warszawa Centralna zbliża się pociąg Express InterCity Premium relacji Kraków – Gdynia. Niemal wszystkie miejsca na pokładzie są zarezerwowane. Stale rośnie liczba pasażerów w Pendolino. Od początku dnia pociągami EIP podróżowało ponad 4,5 tys. osób.

Składy Express InterCity Premium, które dotarły do stacji docelowych od rana przejechały ok. 5 tys. kilometrów. O profesjonalną obsługę podróżnych w Pendolino dbają wyszkolone załogi. Tylko dzisiaj podczas pracy na pokładzie pociągu wszyscy konduktorzy pokonają dystans blisko 100 km. We wszystkich pociągach EIP do tej pory pasażerowie zamówili blisko 200 jajecznic.

Ponad połowa dzisiejszych pasażerów Pendolino kupiła bilety w super atrakcyjnej cenie – 49 zł, to oferta na każdą kieszeń. Po wyczerpaniu puli najtańszych biletów, podróżni mogą skorzystać ze zniżek sięgających nawet 30%. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

Pociągi Express InterCity Premium oferują podróżnym wyższy standard obsługi. Pasażerowie jadący Pendolino mają do dyspozycji ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki oraz lampki. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu na pokładzie pociągu jest bardzo cicho. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

 


14:15

Już 6 tysięcy pasażerów ma bilety na dzisiejsze przejazdy Pendolino

4 tys. kilometrów pokonały składy Express InterCity Premium, które dotarły do celu. Z każdą godziną frekwencja w pociągach wzrasta. Coraz więcej ludzi kupuje bilety na Pendolino.

Liczba podróżnych w składach Express InterCity Premium wzrasta. Obecnie frekwencja w pociągach wynosi już 55%. Pasażerowie docierają do celu szybciej niż dotychczas. To efekt miliardowych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych.

- Od dzisiaj oferujemy pasażerom nowe, bardzo atrakcyjne czasy przejazdu. Z każdym rokiem będziemy przyspieszać. Dzięki inwestycjom zarządcy infrastruktury, pociągi kursują nawet z prędkością 200 km/h. Tylko w tym roku wydamy na inwestycje 7 mld zł, modernizując 1300 km torów. Oddamy podróżnym blisko 200 nowych peronów – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

Pociągi Express InterCity Premium oferują podróżnym wyższy standard obsługi. Pasażerowie jadący Pendolino mają do dyspozycji ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki oraz lampki. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu na pokładzie pociągu jest bardzo cicho. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

***

Nowy rozkład jazdy jest realizowany zgodnie z założeniami. Do godziny 14:00 na trasy wyruszył ponad 1400 pociągów, w tym wszystkie najszybsze pociągi PKP Intercity z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic i Gdańska.

Dyspozytorzy w centrum zarządzania ruchem kolejowym PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. nie odnotowali utrudnień, mających istotny wpływ na ruch pociągów. Sytuacja na torach jest na bieżąco monitorowana przez ponad 1800 dyżurnych i dyspozytorów. Na sieci znajdują się 172 techniczne zespoły szybkiego reagowania, przygotowane na naprawę szyn i urządzeń sterowania ruchem oraz 76 pociągów do naprawy sieci.

Na największych dworcach pasażerom pomagają mobilni informatorzy. Podróżni otrzymują również specjalne ulotki.

Dodatkowe informacje można znaleźć m.in. na stronach: www.rozklad-pkp.pl, www.plk-sa.pl, www.pkpsa.pl oraz pod numerem infolinii 19 757

 


12:15

Kolej wraca do gry!

W pierwszą podróż pociągami Express InterCity Premium wyruszyło już ponad 2 tysiące podróżnych. Składy, które od rana do godz. 12.00 dotarły do swoich stacji docelowych, pokonały w tym czasie prawie 3 tysiące kilometrów. Na podróż nowoczesnymi składami decydują się kolejni pasażerowie.

Kolej wraca do gry. Sprzedaliśmy już 60 tys. biletów na pociągi Pendolino, to 250-procentowy wzrost w sprzedaży biletów PKP Intercity rok do roku. 14 grudnia to pierwsze słowo naszego przewoźnika w walce o pasażera. Już teraz na głównych trasach zarówno czasy przejazdu, jak i ceny mamy bezkonkurencyjne. Ponad połowa pasażerów podróżujących dzisiaj pociągami Pendolino, kupiła bilety za 49 zł.” – powiedział Jakub Karnowski, prezes PKP S.A.

Frekwencja w pociągach Express InterCity Premium jeszcze przed południem przekroczyła 50%. Do tej pory w podróż pociągiem Pendolino wybrało się już ponad 2 tysiące osób. Pierwsi podróżni dotarli do celu już po godz. 8 rano, zgodnie z rozkładem. Pasażerowie chwalili wygodę w pociągu oraz wyciszenie składów.

Każda osoba podróżująca Pendolino ma do dyspozycji ergonomiczny, rozkładany fotel, stolik, lampkę oraz gniazdko elektryczne przy miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów umieszczono specjalne stelaże na bagaż. W pociągach znajdują się też miejsca na rowery.

Nowe pociągi jeżdżą w rekordowo krótkich czasach:

Warszawa – Gdańsk 2h58min

Warszawa – Wrocław 3h42min

Warszawa – Kraków 2h28min

Warszawa – Katowice 2h34min

Dzięki skróceniu czasów podróży między głównymi miastami, kolej może z powodzeniem konkurować o klienta z transportem samochodowym, autobusowym, a także z samolotami.

Pendolino to oferta na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a po ich wyczerpaniu można skorzystać ze zniżek w przedsprzedaży. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

Podczas podróży wszyscy pasażerowie otrzymują poczęstunek wliczony w cenę biletu - ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie również przekąskę. Na pokładzie pociągu znajduje się również przestrzeń barowa prowadzona przez WARS. Od dzisiaj pasażerowi mogą próbować nowych dań.

 


10:15

Ponad 1500 pasażerów przewiozły do tej pory pociągi Pendolino

Od godziny 6 do 10, pociągi Express InterCity Premium, które dojechały do stacji docelowych, przejechały już około 1000 km. W tym czasie już ponad półtora tysiąca podróżnych mogło przekonać się, że standard i komfort podróży w Pendolino są wyższe niż w tradycyjnych składach. Do tej pory sprzedano już 60 tys. biletów na połączenia Express InterCity Premium.

Super! Fotel jest bardzo wygodny, jedzie się dobrze, jest cicho, podróż w ogóle nie była męcząca" - odpowiedziała na pytanie o nowy pociąg pani Barbara, która przyjechała pierwszym Pendolino z Krakowa do Warszawy.

Podróż pociągiem Express InterCity Premium jest wygodniejsza niż w tradycyjnych składach. Każdy pasażer ma do dyspozycji ergonomiczny, rozkładany fotel, stolik, lampkę oraz gniazdko elektryczne przy każdym miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu w pociągu jest bardzo cicho, a podróż nie jest męcząca. Kolejnym atutem najnowszych składów PKP Intercity są atrakcyjne czasy przejazdu:

Warszawa – Gdańsk 2h58min

Warszawa – Wrocław 3h42min

Warszawa – Kraków 2h28min

Warszawa – Katowice 2h34min

Dzięki skróceniu czasów podróży między głównymi miastami, kolej może z powodzeniem konkurować o klienta z transportem samochodowym, autobusowym, a także z samolotami

Pendolino to oferta na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a po ich wyczerpaniu można skorzystać ze zniżek w przedsprzedaży. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

Podczas podróży wszyscy pasażerowie otrzymują poczęstunek wliczony w cenę biletu - ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie również przekąskę. Na pokładzie pociągu znajduje się również przestrzeń barowa prowadzona przez WARS. Od dzisiaj pasażerowie mogą próbować nowych dań.

 


8:45

Pierwsi pasażerowie Pendolino dotarli do celu

Dwie godziny i 28 minut trwał pierwszy, rozkładowy kurs Pendolino z Krakowa do Warszawy. „Podróż minęła szybko i wygodnie” – mówią zadowoleni klienci PKP. Na trasy między Trójmiastem, Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem wyjedzie dzisiaj w sumie 9 składów Pendolino. Dzięki krótszym czasom przejazdu i wyższym standardom, podróż pociągiem staje się konkurencyjna w stosunku do samochodu, autobusu czy samolotu.

Pierwsi pasażerowie Pendolino dotarli do Warszawy Centralnej punktualnie o godz. 8.33.

Razem z nimi z pociągu Express InterCity Premium wysiadł także prezes PKP Intercity Marcin Celejewski.

- Bardzo się cieszę, że pasażerowie mogą się wreszcie przekonać, jak wygląda podróż naszym nowym pociągiem. Przygotowywaliśmy się do tego momentu przez blisko 3 lata i teraz dobrze jest widzieć zadowolone twarze naszych klientów. Z Krakowa do Warszawy dojechaliśmy w czasie, który w tyle zostawia konkurencję samochodów czy autobusów. Na tej trasie możemy też konkurować z samolotem – dodał prezes Celejewski.

W tej chwili na trasach jest 8 składów Pendolino. Mimo wczesnej pory, frekwencja na pokładach wynosi średnio około 50%. Dotychczas na pociągi Express InterCity Premium sprzedaliśmy blisko 56 tys. biletów. Połowę z nich nasi klienci kupili w super promocyjnej cenie – 49, bądź 59 zł (w zależności od trasy).

Czasy przejazdu między głównymi miastami wyglądają następująco

Warszawa – Gdańsk 2h58min

Warszawa – Wrocław 3h42min

Warszawa – Kraków 2h28min

Warszawa – Katowice 2h34min

Pendolino to pociągi na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a po ich wyczerpaniu można skorzystać ze zniżek w przedsprzedaży. Najpierw udostępniane są bilety z 30% rabatem, a następnie z 20% i 10% zniżką. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe zatem uczniowie czy studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

Do dyspozycji pasażerów Pendolino są ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki, oświetlenie oraz gniazdka elektryczne przy każdym miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na 4 rowery. Pociągi charakteryzują się niskim poziomem hałasu dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu. To sprawia, że podróż Pendolino jest o wiele bardziej komfortowa, niż klasycznym składem.

Podczas podróży wszyscy pasażerowie otrzymują poczęstunek wliczony w cenę biletu: ciepły lub zimny napój oraz przekąskę. Na pokładzie pociągu znajduje się również przestrzeń barowa prowadzona przez WARS. Od dzisiaj pasażerowie mogą spróbować nowych dań.

REL5.JPG
REL6.jpeg
REL4.JPG

 


07:15

4 pociągi Express InterCity Premium już na torach!

Na tory wyjechały już cztery pierwsze składy Express InterCity Premium. Pasażerowie podróżują nowoczesnymi pociągami z Warszawy, Krakowa, Gdyni i Wrocławia. Składy dotrą do celu w rekordowo krótkich czasach.

Wczesne godziny poranne nie odstraszyły podróżnych. Frekwencja w pierwszych pociągach wynosi około 40%. Wśród pasażerów na trasie Warszawa-Kraków znaleźli się również reprezentanci Polski w saneczkarstwie.

Pociągi jadą zgodnie z rozkładem, punktualnie. Pendolino na trasie Kraków-Warszawa, na odcinku między Psarami a Włoszczową, osiągnęło prędkość 200km/h. Pierwszy raz w historii Polski pociąg w ruchu planowym pojechał z taką prędkością.

Pierwsi pasażerowie dojadą na stację Warszawa Centralna już o godz. 8.33. Wszystkie składy dotrą do celu w rekordowo krótkich czasach:

Warszawa – Gdańsk 2h58min

Warszawa – Wrocław 3h42min

Warszawa – Kraków 2h28min

Warszawa – Katowice 2h34min

Na pokładach EIC Premium pasażerowie wypili już blisko 300 darmowych kaw i 100 herbat. Pierwsi podróżni pojawiają się także w Warsie. Obsługa otrzymuje kolejne zamówienia na śniadania.

***

W trasę wyruszy dzisiaj w sumie 9 składów Express InterCity Premium. Pendolino połączą największe polskie miasta, oferując atrakcyjne czasy przejazdu oraz wyższy komfort podróży. To realna konkurencja dla samochodów, autobusów i samolotów.

Pendolino to oferta na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a następnie dostępne są wysokie zniżki sięgające 30%. Oferta rabatowa sprawia, że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

W pociągach Express InterCity Premium do dyspozycji podróżnych są ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki, lampki oraz gniazdka elektryczne przy każdym miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Elektroniczne wyświetlacze pokazują przebieg trasy. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu w pociągu jest bardzo cicho. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

 


06:05

Pierwszy pociąg Express InterCity Premium (Pendolino) punktualnie o godz. 6.05 wyruszył w trasę z Krakowa do Warszawy. Do stolicy dotrze w rekordowym czasie 2h 28 minut. Na pokładzie podróżuje ponad 200 pasażerów, wśród nich ci, którzy kupili bilety w super cenie – 49 zł. Po krótkim postoju w Warszawie, pociąg ruszy w drogę do Trójmiasta i po niecałych 3h dotrze nad morze.

Wraz ze startem nowego rozkładu jazdy, na trasy wyruszy dzisiaj 9 składów Express InterCity Premium. Pendolino połączą największe polskie miasta, oferując atrakcyjne czasy przejazdu oraz wyższy komfort podróży. To realna konkurencja dla samochodów, autobusów i samolotów.

Pociągi Express InterCity Premium kursują między Trójmiastem, Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem. Ale nie tylko mieszkańcy największych miast będą mogli na co dzień korzystać z nowoczesnych pociągów. Na trasie Warszawa – Katowice składy zatrzymują się także we Włoszczowie oraz Sosnowcu. Jadąc ze stolicy do Wrocławia - w Częstochowie i Opolu. A w drodze z Warszawy do Gdyni – w Iławie, Malborku, Tczewie, Gdańsku i Sopocie.

Czasy przejazdu:

Warszawa – Gdańsk 2h58min

Warszawa – Wrocław 3h42min

Warszawa – Kraków 2h28min

Warszawa – Katowice 2h34min

Pendolino to oferta na każdą kieszeń. Ceny biletów na składy Express InterCity Premium zaczynają się od 49 zł, a następnie dostępne są wysokie zniżki sięgające 30%. Oferta rabatowa sprawia,
że średnia cena biletu na Pendolino jest porównywalna z cenami na pociągi kategorii Express InterCity. Ponadto obowiązują ulgi ustawowe, zatem uczniowie i studenci mogą podróżować jeszcze taniej.

W pociągach Express InterCity Premium do dyspozycji podróżnych są ergonomiczne, rozkładane fotele, stoliki, lampki oraz gniazdka elektryczne przy każdym miejscu siedzącym. W korytarzach i na końcu przedziałów znajdują się specjalne stelaże na bagaż. W pociągu jest też miejsce na rowery. Elektroniczne wyświetlacze pokazują przebieg trasy. Dzięki specjalnej konstrukcji dachu oraz amortyzatorom w podwoziu w pociągu jest bardzo cicho. Składy są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych – miejsca zostały oznaczone alfabetem Braille’a.

Podczas podróży wszyscy pasażerowie otrzymują poczęstunek wliczony w cenę biletu - ciepły lub zimny napój, a w pierwszej klasie również przekąskę. Na pokładzie pociągu znajduje się przestrzeń barowa prowadzona przez WARS. Od dzisiaj pasażerowie mogą spróbować nowych dań.

REL 2.JPG
REL 3.JPG
REL 1.JPG


0