Pierwszy pociąg z bezpłatnym WiFi już na torach!
Aktualizacja: 23.02.2016
Sprostowanie:
Poniżej zamieszczony komunikat, dotyczący usługi „HotSpot T-Mobile”, będącej wspólnym projektem PKP Intercity S.A. i T-Mobile Polska S.A., w ramach którego to projektu w pociągach przewoźnika udostępniany jest Internet przez T-Mobile S.A. oraz udostępniana jest tzw. usługa player.pl, może wprowadzać konsumentów w błąd co do bezpłatności ww. usługi. Konsumenci-pasażerowie Spółki PKP Intercity S.A. niebędący jednocześnie abonamentami T-Mobile Polska S.A., aby skorzystać z usługi „HotSpot T-Mobile” są bowiem obowiązani do wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowych od T-Mobile Polska S.A. oraz partnerów T-Mobile Polska S.A., na przetwarzanie danych transmisyjnych w celach marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów, a także na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów.
Dalsze szczegółowe informacje dotyczące sprostowania znajdą Państwo w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej: Dostęp do usług świadczonych przez T-Mobile w pociągach PKP Intercity - sprostowanie.
Za wprowadzającą w błąd treść poniższego komunikatu najmocniej przepraszamy.
1 lipca z Warszawy do Katowic i Bielska Białej pojechał pierwszy pociąg PKP Intercity (EIC Beskidy) z bezpłatnym dostępem do Internetu.
W styczniu tego roku PKP Intercity i T-Mobile Polska podpisały umowę, dzięki której pasażerowie otrzymają dostęp poprzez WiFi do Internetu, a w przyszłości również filmów, seriali oraz gier na pokładzie pociągów. To innowacyjny projekt, nie tylko w skali Polski, ale i całej Europy.
Pierwszy etap zrealizowany
i wewnętrzne, które dostarczył partner T-Mobile, czyli firma Nomad Digital, będąca światowym liderem w branży.
Pierwszy pociąg w trasie
Jak to działa?