PKP Intercity ma coraz więcej klientów
We wrześniu 2015 roku z usług przewoźnika skorzystało ponad 2,5 mln pasażerów, co stanowi wzrost na poziomie 30% rok do roku. Porównując dane z ubiegłych lat, spółka wróciła do poziomu przewozów z 2012 roku.
Chociaż sezon wakacyjnych wyjazdów już minął, wciąż widzimy duże zainteresowanie naszymi usługami. Przed nami ostatnie miesiące bieżącego roku, który planujemy zamknąć wynikiem na poziomie ponad 30 milionów przewiezionych klientów – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. Liczymy również, że nowa kampania reklamowa zachęci kolejne osoby planujące podróż do wyboru naszych pociągów – dodaje.
Spot z nowej kampanii można obejrzeć na fan page’u PKP Intercity. Pociąg do podróży na Facebooku: www.facebook.com/PKP.Intercity/videos/vb.168057383261366/993456020721494/?type=2&theaterotwiera się w nowym oknie