Głównymi bohaterami miniserialu, podobnie jak wizerunkowej kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity. W czasie podróży w różne regiony Polski spotykają nietuzinkowych pasażerów, m.in. aktorkę, z którą ćwiczą tekst, młodych ludzi jadących na festiwal muzyczny do Gdyni czy magika prezentującego im różne sztuczki. W rolę taty ponownie wcielił się aktor filmowy i serialowy, Michał Czernecki, a Filipa zagrał Franek Kalinowski. W miniserialu pojawią się inni znani aktorzy, m.in. Łukasz Garlicki, Anna Ilczuk i Elżbieta Jarosik.

Celem kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.

Realizacja miniserialu jest częścią naszej kampanii wizerunkowej, która ma na celu pokazanie, że pociąg jest wygodnym środkiem transportu. Poprzez nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że podroż może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, aby zrelaksować się, miło spędzić czas z rodziną czy nawiązać relacje, czasami z nietuzinkowymi współpasażerami – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy
około 7 mld zł.

Kampania reklamowa PKP Intercity ruszyła w maju br. Obejmowała spoty telewizyjne i radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Kolejne działania w ramach nowej platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią  tego roku.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który łączy centra dużych miast oraz popularne ośrodki turystyczne w kraju, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Każdego dnia uruchamia około 360 pociągów oraz realizuje największy w historii Spółki program inwestycyjny w tabor i zaplecza techniczne. W ramach strategii taborowej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” Spółka wyda ok 7 mld zł na wyższy komfort pasażerów. W ramach strategii Spółka kupi i zmodernizuje wagony, lokomotywy, składy zespolone oraz przebuduje stacje postojowe. Po zakończeniu programu pociągi PKP Intercity będą zestawione w blisko 80 proc. z nowego lub zmodernizowanego taboru.

 

0