Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Polacy mają zaufanie do PKP Intercity

Aktualizacja: 2018-03-23, 14:03 (1)
Opublikowano: 2018-03-23, 14:01

PKP Intercity po raz kolejny znalazło się w gronie najsilniejszych marek w Polsce. Przewoźnik został uhonorowany prestiżowym tytułem Superbrands 2018. Badanie pokazało, że z usług PKP Intercity znacznie chętniej korzystają kobiety.

PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże. O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali konsumenci w ramach jednego z największych badań rynku w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było polecanie marki, które jest wyrazem zaufania i uznania dla jej jakości.

Badanie pokazało, że PKP Intercity jest jednym z dwóch najchętniej polecanych przewoźników z grona lotniczych, kolejowych oraz drogowych obecnych na polskim rynku. Okazało się także, że kobiety korzystają z usług PKP Intercity znacznie chętniej niż mężczyźni – stanowią one 61% podróżnych.

Kolej cieszy się coraz większą popularnością. W zeszłym roku z usług PKP Intercity skorzystało 42,8 mln klientów, czyli o 4,3 mln więcej niż rok wcześniej. Duży wpływ na to, że Polacy coraz chętniej podróżują pociągami ma stale unowocześniany tabor, z którego korzystają podróżni, a także bezpieczeństwo i komfort, jaki gwarantuje przewoźnik.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii spółki, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego, a także na stacje postojowe PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom blisko 80 proc. połączeń uruchamianych przez przewoźnika będzie zestawianych z nowego lub zmodernizowanego taboru. Na programie skorzystają m.in. rodziny, rowerzyści, a także osoby z niepełnosprawnościami po 2023 r. tabor PKP Intercity będzie w pełni dostosowany do ich potrzeb. Dodatkowo w co najmniej 77 proc. pociągów dostępny będzie bezprzewodowy internet.

Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 12 lat w Polsce.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który łączy centra dużych miast oraz popularne ośrodki turystyczne
w kraju, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Każdego dnia uruchamia około 360 pociągów oraz realizuje największy w historii Spółki program inwestycyjny w tabor i zaplecza techniczne. W ramach strategii taborowej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” Spółka wyda ok 7 mld zł na wyższy komfort pasażerów. W ramach strategii Spółka kupi
i zmodernizuje wagony, lokomotywy, składy zespolone oraz przebuduje stacje postojowe. Po zakończeniu programu pociągi PKP Intercity będą zestawione w blisko 80 proc. z nowego lub zmodernizowanego taboru.