Procedura reklamacji dla pasażerów z opóźnionych pociągów - stan na 23.01.2014r.
Aktualizacja: 2019-11-12, 09:55 (2)
Opublikowano: 2014-01-21, 14:06
Wnioski klientów, którzy doświadczyli niedogodności w związku z opóźnionymi pociągami są rozpatrywane priorytetowo, w pierwszej kolejności. PKP Intercity wdrożyła uproszczoną procedurę rozpatrywania reklamacji pasażerów z opóźnionych pociągów.
Informacja z dnia 23.01.2014r.
Zwrot biletu bez potrąceń do 23 stycznia 2014r.
Podróżni, którzy kupili bilet w przedsprzedaży i chcą zrezygnować z podróży pociągami PKP Intercity z uwagi na trudne warunkami pogodowe występujące w ostatnich dniach (21-22 stycznia), mogą dokonać zwrotu bez potrąceń do 23 stycznia br. do godz. 20:00
Po tym terminie PKP Intercity przywraca zasady zwrotu biletów zgodne z obowiązującym Regulaminem Przewozu Osób, Rzeczy i Zwierząt (RPO). Można je sprawdzić TUTAJ.
Informacja z dnia 22.01.2014r.
PKP Intercity wdrożyła uproszczoną procedurę rozpatrywania reklamacji pasażerów z opóźnionych pociągów:
- Express Intercity - kursujących 20 i 21 stycznia br. - podniesiono wartość rekompensat z 50 na 100% w przypadku opóźnienia wynoszącego min. 2 godziny.
NOWE!
- TLK - kursujących 20 i 21 stycznia br. i opóźnionych powyżej 5 godzin - rekompensata 100 % w formie nieodpłatnego biletu na przejazd dowolnym pociągiem PKP Intercity w komunikacji krajowej.
- TLK - kursujących 20 i 21 stycznia br. i opóźnionych od 2 do 5 godzin - rekompensata 50% w formie bonu do wykorzystania przy zakupie kolejnego biletu na przejazd dowolnym pociągiem PKP Intercity w komunikacji krajowej.