Teraz Wi-Fi na trasie do Poznania_24.07.2014 r.
Aktualizacja: 23.02.2016
Sprostowanie:
Poniżej zamieszczony komunikat, dotyczący usługi „HotSpot T-Mobile”, będącej wspólnym projektem PKP Intercity S.A. i T-Mobile Polska S.A., w ramach którego to projektu w pociągach przewoźnika udostępniany jest Internet przez T-Mobile S.A. oraz udostępniana jest tzw. usługa player.pl, może wprowadzać konsumentów w błąd co do bezpłatności ww. usługi. Konsumenci-pasażerowie Spółki PKP Intercity S.A. niebędący jednocześnie abonamentami T-Mobile Polska S.A., aby skorzystać z usługi „HotSpot T-Mobile” są bowiem obowiązani do wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowych od T-Mobile Polska S.A. oraz partnerów T-Mobile Polska S.A., na przetwarzanie danych transmisyjnych w celach marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów, a także na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów.
Dalsze szczegółowe informacje dotyczące sprostowania znajdą Państwo w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej: Dostęp do usług świadczonych przez T-Mobile w pociągach PKP Intercity - sprostowanie.
Za wprowadzającą w błąd treść poniższego komunikatu najmocniej przepraszamy.
Kolejny pociąg z bezpłatnym Internetem jest już na torach. Od czwartku 24 lipca, pasażerowie EIC Słowacki kursującego na trasie między Warszawą i Poznaniem, mogą korzystać z Wi-Fi dostarczonego przez T-Mobile Polska. Usługa wkrótce pojawi się w kolejnych składach, m.in. jeżdżących na linii do Krakowa i Trójmiasta.
„HotSpot T-Mobile” to wspólny projekt PKP Intercity i T-Mobile Polska, w ramach którego w pociągach przewoźnika udostępniany jest bezpłatny Internet. W kolejnym etapie przewidziano rozszerzenie usługi nie tylko o następne pociągi ale i o pakiet dostępu do multimediów – bajek, seriali czy gier.
Pierwszym pociągiem, w którym pasażerowie mogli korzystać z bezpłatnego Wi-Fi był EIC Beskidy, kursujący ze stolicy, przez Katowice do Bielska – Białej. Badania pokazały, że dziennie z usługi korzysta około 350 osób.
Jak to działa?
Korzystanie z usługi jest proste – wystarczy własne urządzenie mobilne (np. telefon, laptop, tablet) i jedno kliknięcie łączące z dostępną siecią. W początkowym okresie użytkowania Wi-Fi będzie bezpłatne. Decyzja o finalnym kształcie usługi zostanie podjęta pod koniec 2014 roku na bazie wyników testów.