Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Awaria eIC oraz aplikacji mobilnej

Aktualizacja: 2025-03-23, 17:01 (2)
Opublikowano: 2025-03-23, 11:44

Aktualizacja godzina 17:00:

Awaria została usunięta.

 

Występuje awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletu w systemie eIC oraz aplikacji mobilnej, a także występują opóźnienia w dostarczeniu biletów zakupionych w systemie eIC. W takiej sytuacja, jeżeli ktoś posiada konto w eIC, należy zalogować się do konta na stronie: https://ebilet.intercity.pl/ i w zakładce MOJE BILTY - pobrać bilet. Pasażerowie, którzy zakupili bilety z konta gość i ich nie otrzymali do momentu rozpoczęcia podroży, powinni okazać przy kontroli potwierdzenie płatności za bilet.

Podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom, a także w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.

 Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.

 Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.