Awaria eIC oraz aplikacji mobilnej
Aktualizacja godzina 17:00:
Awaria została usunięta.
Występuje awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletu w systemie eIC oraz aplikacji mobilnej, a także występują opóźnienia w dostarczeniu biletów zakupionych w systemie eIC. W takiej sytuacja, jeżeli ktoś posiada konto w eIC, należy zalogować się do konta na stronie: https://ebilet.intercity.pl/ i w zakładce MOJE BILTY - pobrać bilet. Pasażerowie, którzy zakupili bilety z konta gość i ich nie otrzymali do momentu rozpoczęcia podroży, powinni okazać przy kontroli potwierdzenie płatności za bilet.
Podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom, a także w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.
Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.