Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Awaria samoobsługowych kanałów sprzedaży PKP Intercity

Aktualizacja: 2025-10-14, 18:42 (3)
Opublikowano: 2025-10-14, 16:02

W systemie sprzedaży e-IC oraz w kanałach USS 2017 – Bilkom, Koleo, u agentów, a także w biletomatach została zdiagnozowana usterka powodująca brak możliwości zakupu biletu online.

Zachęcamy do zakupu biletów w kasach biletowych.

Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez pobierania opłaty pokładowej, która zostaje zawieszona do odwołania.

Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.

Przepraszamy za utrudnienia.

Aktualizacja: Awaria została usunięta, a sprzedaż w systemie sprzedaży e-IC oraz w innych kanałach została przywrócona.