Awaria samoobsługowych kanałów sprzedaży PKP Intercity
Awaria została usunięta przed godziną 12:00.
W systemie sprzedaży eIC oraz aplikacji mobilnej została zdiagnozowana usterka powodująca przejściowy lub całkowity brak możliwości zakupu biletu online.
Zachęcamy do zakupu biletów w kasach biletowych oraz w serwisie Bilkom.
W przypadku braku możliwości wyświetlenia biletu w aplikacji lub nieotrzymania biletu na podany podczas zakupu adres mailowy należy okazać potwierdzenie płatności za bilet z banku.
Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez pobierania opłaty pokładowej, która zostaje zawieszona do odwołania.
Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.
Przepraszamy za utrudnienia.