Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Awaria samoobsługowych kanałów sprzedaży PKP Intercity

Aktualizacja: 2025-10-03, 19:02 (4)
Opublikowano: 2025-09-24, 11:03

Awaria została usunięta przed godziną 12:00.

W systemie sprzedaży eIC oraz aplikacji mobilnej została zdiagnozowana usterka powodująca przejściowy lub całkowity brak możliwości zakupu biletu online.

Zachęcamy do zakupu biletów w kasach biletowych oraz w serwisie Bilkom.

W przypadku braku możliwości wyświetlenia biletu w aplikacji lub nieotrzymania biletu na podany podczas zakupu adres mailowy należy okazać potwierdzenie płatności za bilet z banku.

Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez pobierania opłaty pokładowej, która zostaje zawieszona do odwołania.

Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.

Przepraszamy za utrudnienia.