Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak obsługi gastronomicznej w wybranych pociągach EIP w dniu 27.11.2025 roku

Opublikowano: 2025-11-27, 10:33

Informujemy, że w dniu 27.11.2025 roku niżej wymienione pociągi będą kursowały bez obsługi wagonu gastronomicznego:

  • EIP nr 4508/9 relacji Gliwice – Gdynia Główna
  • EIP nr 5308/9 relacji Gdynia Główna – Rzeszów Główny na odcinku Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.