Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak obsługi gastronomicznej w wybranych pociągach IC w dniu 15.03.2025 roku

Aktualizacja: 2025-03-15, 15:04 (3)
Opublikowano: 2025-03-14, 23:43

Informujemy, że w dniu 15.03.2025 r. niżej wymienione pociągi IC będą kursowały bez usługi gastronomicznej:

  • IC nr 1524/5 „MONIUSZKO” relacji Warszawa Wschodnia – Bydgoszcz Główna
  • IC nr 5124/5 „MONIUSZKO” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Wschodnia
  • IC nr 1124/5 „NIEMCEWICZ” relacji Terespol – Warszawa Zachodnia
  • IC nr 1634/5 „OLEŃKA” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
  • IC nr 1002/3 „ESPERANTO” relacji Łódź Fabryczna- Białystok
  • IC nr 1628/9 „MICKIEWICZ” relacji Białystok – Wrocław Główny
  • IC nr 5130/1 „BRDA” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Zachodnia
  • IC nr 1630/1 „FREDRO” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
  • IC nr 6120/1 „ASNYK” relacji Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.