Brak obsługi gastronomicznej w wybranych pociągach IC w dniu 15.03.2025 roku
Informujemy, że w dniu 15.03.2025 r. niżej wymienione pociągi IC będą kursowały bez usługi gastronomicznej:
- IC nr 1524/5 „MONIUSZKO” relacji Warszawa Wschodnia – Bydgoszcz Główna
- IC nr 5124/5 „MONIUSZKO” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Wschodnia
- IC nr 1124/5 „NIEMCEWICZ” relacji Terespol – Warszawa Zachodnia
- IC nr 1634/5 „OLEŃKA” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
- IC nr 1002/3 „ESPERANTO” relacji Łódź Fabryczna- Białystok
- IC nr 1628/9 „MICKIEWICZ” relacji Białystok – Wrocław Główny
- IC nr 5130/1 „BRDA” relacji Bydgoszcz Główna – Warszawa Zachodnia
- IC nr 1630/1 „FREDRO” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
- IC nr 6120/1 „ASNYK” relacji Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.