Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach ,,PKP Intercity" S.A. dnia 10.08.2025 roku

Aktualizacja: 2025-08-10, 03:49 (4)
Opublikowano: 2025-08-09, 10:17

W dniu 10.08.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 8312/3 ,,SZKUNER" relacji Ustka - Przemyśl Główny
  • EIC nr 1540/1 ,,JANTAR" relacji Warszawa Zachodnia - Hel na odcinku Gdynia Główna - Hel
  • EIC nr 5140 ,,JANTAR" relacji HEL - Warszawa Zachodnia na odcinku Hel - Gdynia Główna 
  • IC nr 68101 ,,BOSMAN" relacji Wrocław Główny - Kołobrzeg
  • IC nr 8304/5 ,,MALCZEWSKI" relacji Kołobrzeg - Kraków Główny

 

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

 

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 

 Przepraszamy za niedogodności.