Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 11.08.2025 roku

Aktualizacja: 2025-08-10, 05:58 (2)
Opublikowano: 2025-08-09, 12:41

W dniu 11.08.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • EIC nr 1540/1 ,,JANTAR" relacji Warszawa Zachodnia - Hel na odcinku Gdynia Główna - Hel
  • EIC nr 5140 ,,JANTAR" relacji HEL - Warszawa Zachodnia na odcinku Hel - Gdynia Główna
  • IC nr 86100 ,,BOSMAN" relacji Kołobrzeg - Wrocław Główny
  • IC nr 3804/5 ,,MALCZEWSKI" relacji Kraków Główny - Kołobrzeg

 

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

 

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 

 Przepraszamy za niedogodności.