Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 13.07.2025 roku

Aktualizacja: 2025-07-13, 05:32 (4)
Opublikowano: 2025-07-10, 08:25

W dniu 13.07.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • EIC nr 1540/1 „JANTAR” relacji Warszawa Zachodnia – Hel na odcinku Gdynia Główna – Hel
  • EIC nr 5140/1 „JANTAR” relacji Hel – Warszawa Zachodnia na odcinku Hel – Gdynia Główna
  • IC nr 8355/4 ,,MATEJKO" relacji Szczecin Główny –  Przemyśl Główny.
  • IC nr 3350 ,,POGÓRZE" relacji Przemyśl Główny –  Kraków Główny

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.