Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 25.07.2025 roku
W dniu 25.07.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:
- EIC nr 1540/1 ,,JANTAR” relacji Warszawa Zachodnia – Hel na odcinku Gdynia Główna – Hel
- EIC nr 5140/1 ,,JANTAR” relacji Hel – Warszawa Zachodnia na odcinku Hel – Gdynia Główna
- IC nr 116 (14000/1) „SILESIA” relacji Warszawa Wschodnia- Praha hl.n.
- IC nr 113 (41006/7) ,,SILESIA” relacji Praha hl.n -Warszawa Wschodnia
- IC nr 3802/3 ,,CHEŁMOŃSKI” relacji Kraków Główny – Świnoujście
- IC nr 83172/3 ,,PRZEMYŚLANIN” relacji Świnoujście – Przemyśl Główny
- IC nr 45100/1 „HEWELIUSZ’’ relacji Bielsko-Biała Główna - Gdynia Główna na odcinku Wrocław Główny - Gdynia Główna
- IC nr 117 (41000/1) „SILESIA” relacji Praha hl.n. - Warszawa Wschodnia
- IC nr 144 (31000/1) „HAŃCZA” relacji Kraków Główny – Mockava na odcinku Białystok – Mockava
- IC nr 143 (13000/1) „HAŃCZA” relacji Mockava – Kraków Główny
- IC nr 5604/5 „MIESZKO” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.