Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach IC w dniu 09.01.2025 roku

Aktualizacja: 2025-01-09, 15:26 (6)
Opublikowano: 2025-01-08, 08:11

W dniu 09.01.2025 roku niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 116 (14000/1) „SILESIA” relacji Warszawa Wschodnia - Praha hl.n.
  • IC nr 41100/1 GÓRNIK" relacji Gliwice - Warszawa Wschodnia
  • IC nr 3804/5 „MALCZEWSKI” relacji Kraków Główny – Kołobrzeg
  • IC nr 8312/3 „SZKUNER” relacji Słupsk – Przemyśl Główny 
  • IC nr 8308/9 „WYCZÓŁKOWSKI” relacji Szczecin Główny – Przemyśl Główny
  • IC nr 3806 „ZEFIR” relacji Przemyśl Główny – Słupsk
  • IC nr 8306/7 „ZEFIR” relacji Słupsk – Przemyśl Główny
  • IC nr 109 (14012/3) „SOBIESKI”  relacji Warszawa Wschodnia - Wien Hbf
  • IC nr 113 (41006/7) ,,SILESIA” relacji  Praha hl.n. – Warszawa Wschodnia
  • IC nr 110 (14008/9) ,,SILESIA” relacji  Warszawa Wschodnia – Bohumin
  • EIC nr 40 (17010/1) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Gesundbrunnen

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.