Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach IC w dniu 10.01.2025 roku

Aktualizacja: 2025-01-10, 05:04 (6)
Opublikowano: 2025-01-09, 00:57

W dniu 10.01.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 8306/7 „ZEFIR" relacji Słupsk - Przemyśl Główny
  • EIC nr 45 (71008/9) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Berlin Gesundbrunnen - Warszawa Wschodnia
  • IC nr 116 (14000/1) ,,SILESIA” relacji  Warszawa Wschodnia – Praha hl.n.
  • IC nr 8306/7 „ZEFIR" relacji Słupsk - Przemyśl Główny
  • EIC nr 45 (71008/9) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Berlin Gesundbrunnen - Warszawa Wschodnia
  • IC nr 116 (14000/1) ,,SILESIA” relacji  Warszawa Wschodnia – Praha hl.n.
  • IC nr 3858/9 ,,WYCZÓŁKOWSKI” relacji Przemyśl Główny – Świnoujście
  • IC nr 117 (41000/1) ,,SILESIA” relacji Praha hl.n. – Warszawa Wschodnia
  • IC nr 8354/5 ,,MATEJKO” relacji Szczecin Główny – Przemyśl Główny

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.