Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 02.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-02, 05:49 (2)
Opublikowano: 2025-11-01, 22:03

 Dnia 02.11.2025 roku niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • EIC nr 48 (17004/5) ,,BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS" relacji Warszawa Wschodnia- Berlin Hbf
  • IC nr 55 (73004/5) ,, ODRA " relacji Berlin Hbf – Kraków Główny
  • IC nr 117 (41000/1) „SILESIA” relacji Praha hl.n. – Warszawa Wschodnia
  • IC nr 263 (56002/3) „BALTIC EXPRESS” relacji Gdynia Główna – Praha hl.n. na odcinku Gdynia Główna – Wrocław Główny  

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.