Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 12.07.2025 roku
W dniu 12.07.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:
- EIC nr 1540/1 „JANTAR” relacji Warszawa Zachodnia – Hel na odcinku Gdynia Główna – Hel
- EIC nr 5140/1 „JANTAR” relacji Hel – Warszawa Zachodnia na odcinku Hel – Gdynia Główna
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do