Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 16.07.2025 roku

Aktualizacja: 2025-07-15, 00:01 (3)
Opublikowano: 2025-07-14, 23:24

W dniu 16.07.2025 r. niżej wymieniony pociąg będzie kursował bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 113 (41006/7) "SILESIA" relacji Praha hl.n. - Warszawa Wschodnia
  • IC nr 110 (14008/9) "SILESIA" relacji Warszawa Wschodnia – Praha hl.n.
  • IC nr 8312/3 "SZKUNER" relacji Ustka - Przemyśl Główny
  •  IC nr 3858/9 "WYCZÓŁKOWSKI" relacji Przemyśl Główny – Świnoujście 
  • IC nr (54) 37004/5 "ODRA" relacji Kraków Główny – Rzepin  

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.