Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 17.12.2025 roku
W dniu 17.12.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:
- IC nr 101 (4001) ,,MORAVIA” relacji Katowice – Wien Westbahnhof
- IC nr 204 (43010/1) ,,PRATER” relacji Wien Westbahnhof – Kraków Główny
- IC nr 264 (65004/5) ,,BALTIC EXPRESS" relacji Praha Hlavni Nadraźi- Gdynia Główna
- IC nr 461 (56070/1) ,,BALTIC EXPRESS" relacji Gdynia Główna- Praha Hlavni Nadraźi
- IC nr 113 (41006/7) ,,SILESIA" relacji Praha Hlavni Nadraźi-Warszawa Wschodnia
- IC nr 110 (14008/9) ,,SILESIA" relacji Warszawa Wschodnia- Bohumin
- IC nr 115 (43008/9) ,,CRACOVIA" relacji Praha Hlavni Nadraźi -Przemyśl Główny
- IC nr 103 (14002/3) ,,POLONIA" relacji Warszawa Wschodnia -Wien Westbahnhof
- IC nr 202 (43006/7) ,,DANUBIUS" relacji Wien Westbahnhof -Kraków Główny
- IC nr 203 (34006/7) ,,DANUBIUS" relacji Kraków Główny- Wien Westbahnhof
- IC nr 102 (41002/3) ,,POLONIA" relacji Wien Westbahnhof- Warszawa Wschodnia
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.