Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak wagonu gastronomicznego w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 18.12.2025 roku

Aktualizacja: 2025-12-18, 17:33 (9)
Opublikowano: 2025-12-16, 23:57

W dniu 18.12.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 205 (34010/1) „PRATER” relacji Kraków Główny – Wien Westbahnhof
  • IC nr 100 (44000/1) „MORAVIA” relacji Wien Westbahnhof  – Katowice
  • IC nr 111 (41008/9),,SILESIA"  relacji Bohumin -Warszawa Wschodnia
  • IC nr 112(14006/7) ,,SILESIA" relacji Warszawa Wschodnia - Praha Hlavni Nadraźi
  • IC nr 115 (43008/9) ,,CRACOVIA" relacji Praha Hlavni Nadraźi - Przemyśl Główny
  • EIC nr 44(17008/9) ,,BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS" relacji Warszawa Wschodnia- Berlin Hauptbahnhof
  • EIC nr 46 (17006/7) ,,BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS" relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Hauptbahnhof
  • EIC nr 42 (17010/1) ,,BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS" relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Hauptbahnhof
  • IC nr 461 (56070//1) ,,BALTIC EXPRESS" relacji Gdynia Główna - Praha hl.n

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.