Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Brak wagonu gastronomicznego w wybranym pociągu „PKP Intercity” S.A. w dniu 12.12.2025 roku

Aktualizacja: 2025-12-12, 22:43 (2)
Opublikowano: 2025-12-11, 15:16

W dniu 12.12.2025 r. niżej wymieniony pociąg będzie kursował bez wagonu gastronomicznego:

  •  IC nr 8302/3 „CHEŁMOŃSKI” relacji Świnoujście - Kraków Główny
  • IC nr 38172/3 „PRZEMYŚLANIN” relacji Przemyśl Główny – Świnoujście

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.