Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu gastronomicznego w wybranym pociągu „PKP Intercity” S.A. w dniu 26.12.2025 roku

Aktualizacja: 2025-12-26, 13:36 (3)
Opublikowano: 2025-12-26, 11:25

W dniu 26.12.2025 r. niżej wymienione pociągi będą kursowały bez wagonu gastronomicznego:

  • IC nr 3814/5 ,,MATEJKO" relacji Przemyśl Główny - Szczecin Główny
  • IC nr 14006/7 (112) „SILESIA” relacji Warszawa Wschodnia – Praha hl.n.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.