Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Brak wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach w wybranych pociągach „PKP Intercity” S.A. w dniu 09.02.2025 roku

Aktualizacja: 2025-02-09, 13:01 (8)
Opublikowano: 2025-02-08, 08:44

W dniu 09.02.2025 r. niżej wymienione pociągi kursują bez wagonu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach:

  • IC nr 73106/7 „FAŁAT” relacji Poznań Główny - Przemyśl Główny
  • EIC nr 8101/0 „CHROBRY” relacji Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia
  • TLK nr 37100/1 „MIECHOWITA” relacji Kraków Główny - Poznań Główny 
  • TLK nr 74100 „SPODEK” relacji Poznań Główny - Katowice
  • IC nr (44) 17008/9 "BERLIN WARSZAWA EXPRESS" relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Hbf
  • IC nr 111 (41008/9) "SILESIA" relacji. Bohumin - Warszawa Wschodnia
  • IC nr 112 (14006/7) "SILESIA" relacji Warszawa Wschodnia - Praha hl.n
  • EIC nr 40 (17010/1) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Warszawa Wschodnia - Berlin-Charlottenburg
  • IC nr 34100/1 „ŁUKASIEWICZ” relacji Przemyśl Główny – Gliwice

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.