Dodatkowa przerwa technologiczna w serwisie e-IC w dniu 10 marca 2024 roku
Z uwagi na konieczność przeprowadzenia przez naszego partnera technologicznego - Przelewy24 (Pay Pro S.A.) prac serwisowych w systemie płatności w nocy z 9 na 10 marca 2024 roku nie będzie możliwości opłacenia biletów w serwisie sprzedaży e-IC oraz w aplikacji mobilnej PKP Intercity.
Dodatkowa przerwa technologiczna rozpocznie się 10 marca 2024 roku o godzinie 1:00 i potrwa do godziny 3:00.
Pozostałe kanały sprzedaży (kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom) będą dostępne. Ponadto Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez opłaty pokładowej w dniu 10 marca 2024 roku od godz. 00:00 do godz. 08:00.
Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.
Przepraszamy za utrudnienia.