Dodatkowa przerwa technologiczna w serwisie e-IC w dniu 30 grudnia 2023 r.
Z uwagi na konieczność przeprowadzenia przez naszego partnera technologicznego – Przelewy24 (Pay Pro S.A.) prac serwisowych w systemie płatności w nocy z 29 na 30 grudnia 2023 r. nie będzie możliwości opłacenia biletów w serwisie sprzedaży eIC oraz w aplikacji mobilnej PKP Intercity.
Dodatkowa przerwa technologiczna rozpocznie się 30 grudnia 2023 r. o godzinie 1:00 i potrwa do godziny 3:00.
Pozostałe kanały sprzedaży (kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom) będą dostępne. Ponadto Klientom, którzy oświadczą w pociągu, że z uwagi na niedostępność systemu e-IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, umożliwimy zakup biletu bez opłaty pokładowej w dn. 30 grudnia 2023 r. od godz. 00:00 do godz. 08:00.
Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu w celu nabycia biletu na przejazd.
Przepraszamy za utrudnienia.