Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Dostęp do usług świadczonych przez T-Mobile w pociągach PKP Intercity - sprostowanie

Aktualizacja: 2016-04-22, 15:28 (1)
Opublikowano: 2016-02-23, 11:01

Na stronie internetowej PKP Intercity S.A. w okresie od stycznia 2014 roku ukazały się komunikaty, dotyczące usługi „HotSpot T-Mobile”, będącej wspólnym projektem PKP Intercity S.A. i T-Mobile Polska S.A., w ramach którego to projektu w pociągach przewoźnika udostępniany jest Internet przez T-Mobile S.A oraz jest świadczona tzw. usługa player.pl. W niektórych komunikatach dotyczących ww. usługi spółka PKP Intercity S.A. informowała, iż dostęp do bezprzewodowego Internetu w ramach ww. usługi jest bezpłatny.

Mając na uwadze powyższe niniejszym precyzujemy, iż konsumenci-pasażerowie Spółki PKP Intercity S.A. niebędący jednocześnie abonentami T-Mobile Polska S.A., aby skorzystać z usługi „HotSpot T-Mobile” są obowiązani do wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowych od T-Mobile Polska S.A. oraz partnerów T-Mobile Polska S.A., na przetwarzanie danych transmisyjnych w celach marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów, a także na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingowych przez T-Mobile Polska S.A. oraz jej partnerów.

Dalsze szczegółowe warunki korzystania z usługi „HotSpot T-Mobile” w pociągach PKP Intercity S.A. zawarte są w Regulaminie korzystania z sieci punktów dostępowych w pociągach PKP IC opublikowanego przez operatora m.in. na stronie internetowej: www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/uslugi/hotspot-w-pociagachotwiera się w nowym oknie.

Za wprowadzającą w błąd treść wcześniejszych komunikatów najmocniej przepraszamy.