Honorowanie i zwrot biletów na trasach z, do lub przez stację Pardubice
W związku z wypadkiem w ruchu kolejowym w stacji Pardubice (Republika Czeska) i spowodowanymi w efekcie utrudnieniami wprowadzono zmiany w zakresie honorowania biletów i ich zwrotów.
Honorowanie biletów
Bilety kupione nie później niż 7 czerwca 2024 roku na przejazdy 7-9 czerwca 2024 roku z, do lub trasą przez stację Pardubice, mogą być wykorzystane w innym terminie najpóźniej 10 czerwca 2024 roku (włącznie). Dotyczy to wszystkich rodzajów biletów, również tych wydanych według ofert specjalnych w tym Super Promo International. Podróżni, którzy zdecydują się na zmianę terminu wyjazdu otrzymają nieodpłatną rezerwację miejsca.
Zwrot biletów
Dla podróżnych, którzy zrezygnują z podróży wprowadzono szczególne zasady zwrotów biletów międzynarodowych ważnych na przejazdy z, do lub trasą przez stację Pardubice w dniach 7-9 czerwca 2024 roku, kupionych w kanałach sprzedaży PKP Intercity najpóźniej 7 czerwca 2024 roku.
Należności za bilety będą zwracane bez potrącenia odstępnego.
Pieniądze za bilety według ofert specjalnych, których warunki wyłączają zwrot, będą realizowane:
1) w kasie biletowej - gdy bilety są zwracane przed upływem terminu ich ważności,
2) w drodze reklamacji - gdy bilety są zwracane po upływie terminu ich ważności lub zostały kupione w Serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity.
Jeżeli do biletów wymienionych w punktach 1 i 2 były kupione rezerwacje, dopłaty do pociągu EIP lub bilety na przewóz, to należności za te bilety również nie będzie pobierane odstępne.
Jeżeli bilet będzie zwrócony w Serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity z potrąceniem odstępnego, kwotę pobranego odstępnego będzie zwrócona w drodze reklamacji.
Reklamacje można składać na ogólnych zasadach wskazanych na www.intercity.pl.