Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Honorowanie i zwrot biletów na trasach z, do lub przez stację Pardubice

Aktualizacja: 2024-06-11, 09:01 (2)
Opublikowano: 2024-06-07, 18:13

W związku z wypadkiem w ruchu kolejowym w stacji Pardubice (Republika Czeska) i spowodowanymi w efekcie utrudnieniami wprowadzono zmiany w zakresie honorowania biletów i ich zwrotów.

Honorowanie biletów

Bilety kupione nie później niż 7 czerwca 2024 roku na przejazdy 7-9 czerwca 2024 roku z, do lub trasą przez stację Pardubice, mogą być wykorzystane w innym terminie najpóźniej 10 czerwca 2024 roku (włącznie). Dotyczy to wszystkich rodzajów biletów, również tych wydanych według ofert specjalnych w tym Super Promo International. Podróżni, którzy zdecydują się na zmianę terminu wyjazdu otrzymają nieodpłatną rezerwację miejsca.

Zwrot biletów

Dla podróżnych, którzy zrezygnują z podróży wprowadzono szczególne zasady zwrotów biletów międzynarodowych ważnych na przejazdy z, do lub trasą przez stację Pardubice w dniach 7-9 czerwca 2024 roku, kupionych w kanałach sprzedaży PKP Intercity najpóźniej 7 czerwca 2024 roku.

Należności za bilety będą zwracane bez potrącenia odstępnego.

Pieniądze za bilety według ofert specjalnych, których warunki wyłączają zwrot, będą realizowane:

1) w kasie biletowej - gdy bilety są zwracane przed upływem terminu ich ważności,

2) w drodze reklamacji - gdy bilety są zwracane po upływie terminu ich ważności lub zostały kupione w Serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity.

Jeżeli do biletów wymienionych w punktach 1 i 2 były kupione rezerwacje, dopłaty do pociągu EIP lub bilety na przewóz, to należności za te bilety również nie będzie pobierane odstępne.

Jeżeli bilet będzie zwrócony w Serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity z potrąceniem odstępnego, kwotę pobranego odstępnego będzie zwrócona w drodze reklamacji.

Reklamacje można składać na ogólnych zasadach wskazanych na www.intercity.pl.