Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Komunikat dla osób korzystających z Infolinii PKP IC pod numerem premium w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2023 roku

Aktualizacja: 2023-11-23, 12:51 (3)
Opublikowano: 2023-11-17, 16:13

Szanowni Klienci,

jeżeli w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 roku łączyliście się Państwo z infolinią dla abonentów krajowych i zagranicznych pod numerem 703 200 200 w sprawie zawartej umowy przewozu, posiadając wówczas zakupiony bilet na połączenie kolejowe PKP Intercity S.A., możecie Państwo skorzystać z możliwości  zwrotu opłaty za to połączenie, pod warunkiem że przewyższa ona opłatę za zwykłe połączenie telefoniczne według taryfy dostawcy usług, z którego Państwo korzystacie.

Wniosek powinien zawierać informacje pozwalające zidentyfikować zawartą umowę  przewozu (np. kopię biletu na przejazd pociągiem PKP Intercity lub numer biletu), poniesione koszty udokumentowane poprzez wskazanie dokładnej daty rozmowy i numeru telefonu, z którego wykonano połączenie w wyżej wymienionym okresie.

Prosimy o skorzystanie z formularza zgłoszeniowego znajdującego się na naszej stronie internetowej

W polu Twoje pytanie dotyczy wybierając Jakość obsługi.

W polu Treść wiadomości należy wpisać Zwrot opłaty za połączenie z infolinią premium w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2023 r.”

Wniosek można również złożyć w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity lub przesłać na adres:

PKP Intercity S.A. Centrala Spółki
Al. Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa