Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Niedostępność systemu sprzedaży biletów PKP Intercity w dniu 04.02.2025r.

Aktualizacja: 2025-02-04, 17:07 (4)
Opublikowano: 2025-02-03, 20:45

[ Awaria została usunięta ]

W godzinach nocnych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletów u naszych partnerów: m.in. Bilkom, Koleo, SkyCash.

Podróżni mogą zakupić bilety przez naszą stronę, a także aplikacje mobilną PKP Intercity oraz w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.

Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.