Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Niedostępność systemu sprzedaży biletów PKP Intercity dnia 31.01.2025 roku

Aktualizacja: 2025-01-31, 13:17 (2)
Opublikowano: 2025-01-31, 05:47

W dniu 31.01.2025 roku w godzinach porannych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletów w systemie e-IC oraz aplikacji mobilnej PKP Intercity.

Podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom czy Koleo, a także w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.

Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Awaria została usunięta o godzinie 11:00.