Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Nieprawidłowa godzina odjazdu pociągu nr 407 „Chopin” ze stacji Kraków Główny

Aktualizacja: 2024-06-19, 16:22 (2)
Opublikowano: 2024-06-19, 16:01

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych, niezależnych od przewoźnika „PKP Intercity” S.A., Klienci, którzy nabyli dokumenty przewozu na przejazd pociągiem nr 407 „Chopin” przez kanały sprzedaży inne niż obsługiwane przez przewoźnika, mogą posiadać bilety z nieprawidłowo wskazaną godziną odjazdu ze stacji Kraków Gł. Podróżni, którzy posiadają takie bilety ze stacji Kraków Gł. w kierunku stacji Muenchen Hbf, przez Wiedeń, wraz ze wszystkimi stacjami zatrzymania pociągu na drodze przewozu, proszeni są o sprawdzenie godziny odjazdu, która została wskazana na posiadanym bilecie i weryfikacji z aktualną informacją o rozkładzie jazdy dostępną na stronie internetowej „PKP Intercity” S.A.

Informujemy, że Podróżni posiadający bilet na przejazd pociągiem nr 407 „Chopin” z niewłaściwą godziną odjazdu mają prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej niedogodności. Reklamację, można zgłosić:

- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego,

- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,

- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.


Dear Passengers,

We kindly inform you that due to technical reasons, independent of the carrier "PKP Intercity" S.A., Customers who have purchased valid travel documents for train no. 407 "Chopin" through sales channels other than those operated by the carrier may hold tickets with incorrectly indicated departure times from the station Kraków Główny. Travellers who hold such tickets from Kraków Główny in the direction of München Hbf via Vienna Hbf, including all intermediate stations on the train’s route, are requested to check the departure time indicated on their ticket and verify it with the current timetable information available on the "PKP Intercity" S.A. website.

We would like to inform that travellers holding a ticket for train no. 407 "Chopin" with an incorrect time of departure are entitled to submit a complaint regarding the inconvenience mentioned above.

The complaint can be submitted

- via our electronic complaint form,

- in person at any ticket office marked with our PKP Intercity logo,

- by mail to the following address: PKP Intercity S.A. Company Headquarters, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa, Poland.