W dniu 03.07.2025 r. z powodu awarii taboru i opóźnieniem pociągu IC nr 4122/3 ,,KORFANTY” relacji Bielsko – Biała Główna podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” w niżej wymienionych pociągach:
- KS nr 40626 relacji Gliwice – Częstochowa na odcinku Łazy – Częstochowa
- KS nr 40122 ,,BRYNICA” relacji Gliwice – Częstochowa na odcinku Łazy – Częstochowa
- IC nr 61152/3 ,,ORZESZKOWA” relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia na odcinku Częstochowa – Warszawa Centralna
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do