W dniu 14.10.2025 r. z powodu awarii taboru i opóźnienia pociągu IC nr 51100/1 „LAZUR” relacji Gdynia Główna – Łódź Fabryczna podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w nw. pociągach:
- IC nr 1100/1 „NAREW” relacji Białystok - Łódź Fabryczna
- IC nr 1900/1 „TUWIM” relacji Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
- KM nr 51408 relacji Działdowo – Warszawa Zachodnia peron nr 9 na odcinku Mława - Warszawa Zachodnia peron nr 9
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do