Opóźnienia pociągów TLK nr 54102/3 ,,Flisak” i TLK nr 45102/3 ,,Flisak” w dniu 22.11.2024 roku.
W dniu 22.11.2024 rok w związku z opóźnieniem pociągów TLK nr 54102/3 ,,Flisak” i TLK nr 45102/3 ,,Flisak” powyżej 120 minut została uruchomiona Zastępcza Komunikacja Autobusowa dla n/w pociągów:
- TLK 54102/3 „Flisak” relacji Gdynia Główna- Katowice na odcinku Płock - Katowice
- TLK 45102/3 „Flisak” relacji Katowice-Gdynia Główna na odcinku Płock – Gdynia Główna.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do