W dniu 11.08.2025 r. z powodu opóźnienia pociągu IC nr 13104/5 „WITOS" relacji Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny, podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągu:
- KM nr 12616 relacji Warszawa Gdańska – Radom Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do